Forumrunner Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Een paar probeerseltjes. Reageren
Dakendak Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 (bewerkt) Een paar probeerseltjes. Waw , mooi gedaan zou ik zeggen . Alleen de bovenste spreekt mij niet zo aan . De laatste ietsje meer . Maar vooral de middelste vind ik het mooist . Goed gedaan ! 8/10 voor de middelste , de rest kan ik niet beoordelen , want dat zou oneerlijk zijn Bewerkt: 19 oktober 2009 door Dakendak Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Wil verder nog iemand reageren? Reageren
Cabyon Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 In tegenstelling tot Dakendak vind ik de eerste de mooiste. Het spat mooi uit elkaar en de gitarist blijft nog goed zichtbaar. Maakt niks uit dat er geen tekst is, daar hou ik van. Leuke sig, Forumrunner. Jouw stijl is gaaf. ^^ Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Bedankt voor je rate. Reageren
BigM Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Ik ga jou raten maar kan je meteen al mededelen dat nummer 1 en 3 afvallen. Ik vind ze gewoon niet mooi. Je middelste daarin tegen wel. De kleur combinatie spreekt me aan maar daar blijft het ook bij. Om nou te spreken van veel moeite vind ik ook beetje overdreven aangezien het niet eens 5minuten werk zal zijn (Misschien voor jou langer). 1: 4.5 Brush/c4d kweetniet wat je hebt gebruikt maar het gaat door je stock heen en dat vind ik altijd dood zonde 2: Deze red je nog beetje uit de brand met een 6.5 3: Zelfde als 2 alleen vind ik de kleur niet mooi. 5.5 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Ik ga jou raten maar kan je meteen al mededelen dat nummer 1 en 3 afvallen. Ik vind ze gewoon niet mooi. Je middelste daarin tegen wel. De kleur combinatie spreekt me aan maar daar blijft het ook bij. Om nou te spreken van veel moeite vind ik ook beetje overdreven aangezien het niet eens 5minuten werk zal zijn (Misschien voor jou langer). 1: 4.5 Brush/c4d kweetniet wat je hebt gebruikt maar het gaat door je stock heen en dat vind ik altijd dood zonde 2: Deze red je nog beetje uit de brand met een 6.5 3: Zelfde als 2 alleen vind ik de kleur niet mooi. 5.5 Maar wat vind je niet mooi dan? Als je gaat raten moet je ook alles raten. Reageren
Visser23 Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Nummer één vind ik het minst mooi van allemaal. Dit komt door de grote witte vlek die erop zit. Dit zal waarschijnlijk niet de bedoeling zijn geweest, maar toch is het niet mooi. De render op alle sigs is hetzelfde. Ik vind het een goed gekozen render, en goed neergezet. De tweede signature is al veel beter dan de eerste. Hier heb je tenminste geen vlek en de kleurcombinatie heb je ook goed gedaan. Niet te vaag en niet te duidelijk, perfect. Ik vind het echter weer wat jammer van de rechterkant. Deze had je wel wat meer op kunnen vullen met brushes, textures of C4D's. De derde vind ik het allermooist. De kleurencombinatie is hier perfect en het lijkt net alsof er diepte in zit door lichtinval aan de bovenkant. Bij de andere twee signatures was dit minder duidelijk. Ook hier natuurlijk weer de rechterkant. Deze moet je echt opvullen zodat het wat meer bij het totaalplaatje past. Verder mooie signature! Even algemeen; de border heb je goed gedaan, goede kleur gekozen. Daarnaast links naast de arm van de render heb je zeker iets uitgegumd? Dit is erg duidelijk zichtbaar en dit moet je zeker wegwerken. Dit staat absoluut niet. 1: 3/10 2: 6,5/10 3: 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.