Jump to content

Gta ctw voor psp kopen of niet?


Tim-Dirks

  

116 leden hebben gestemd

  1. 1. Koop je GTA Chinatown Wars voor de PSP?

    • Ja
      40
    • Nee
      27
    • Ik heb geen PSP
      47


Recommended Posts

Het antwoord is heel simpel, nee. Ik vind deze niet echt super en daarbij speel ik liever 3D games in plaats van Top Down View. Het verhaal en de gameplay zal waarschijnlijk wel weer van top niveau zijn want Rockstar Games kennende, die maken er altijd weer een heel spektakel van. Nee, het is puur om het feit dat China Town Wars een Top Down View game is en dat vind ik simpel weg niet lekker spelen. Wie weet koop ik hem misschien nog wat later maar dan gewoon uiteraard voor de lol als ik m'en PSP dan tenminste nog niet heb verkocht. :puh:

Het is 3d, en chinatown wars heeft 9.4 gemmideld gekregen van 6 sites dus zo slecht is hij waarschijnlijk niet

Bewerkt: door Tim-Dirks
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim-Dirks

    11

  • Rinaldootje

    6

  • Dakendak

    5

  • FGras

    5

Het antwoord is heel simpel, nee. Ik vind deze niet echt super en daarbij speel ik liever 3D games in plaats van Top Down View. Het verhaal en de gameplay zal waarschijnlijk wel weer van top niveau zijn want Rockstar Games kennende, die maken er altijd weer een heel spektakel van. Nee, het is puur om het feit dat China Town Wars een Top Down View game is en dat vind ik simpel weg niet lekker spelen. Wie weet koop ik hem misschien nog wat later maar dan gewoon uiteraard voor de lol als ik m'en PSP dan tenminste nog niet heb verkocht. :puh:

Het is 3d, en chinatown wars heeft 9.4 gemmideld gekregen van 6 sites dus zo slecht is hij waarschijnlijk niet

Je begrijpt wat ik bedoel als ik zeg dat de game niet geheel 3D speelbaar is. En ik zeg toch ook niet dat hij slecht is, het verhaal en de gameplay zal waarschijnlijk weer van top niveau zijn maar dat heb ik al eerder gezegd.. Ik vind het alleen niet leuk/fijn om te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

En iedereen vergeet de iPod en iPhone. :-( Daarvoor ga ik 'm "kopen". ^^

Ik ga hem misschien kopen voor op de Iphone.

Nu heb je jezelf toch wel hard geowned je zegt net ''ik ga hem niet kopen ik vind de camerastandpunt niet fijn''

maar voor de iphone koop je hem wel :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gta chinatown wars!! Gedownload (Maak je geen zorgen als hij uitkomt in nederland KOOP ik hem, nu test ik hem even)Hij is vet!! enige minpunt is dat je het met ondertiteling is voor de rest is hij meesterlijk!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem serieus niet kopen voor de Psp. Dit komt doordat ik hem al voor de Nintendo Ds heb en ik vind niet dat het op de Psp mooier/beter/interessanter/uitgebreider is.... Dus weinig extra's.

Ik ben tevreden met CW op de Ds.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben een GTA Freak, Fan, Groupie :puh:

En ja ik kon hem op de DS al niet halen, Maar heb hem wel toen bij een vriend gespeeld, Dat was leuk. En hij ziet er echt Awsome uit. Zelfs al voordat ik de screens en trailer zag hed ik besloten om hem op de dag van uitgave te gaan halen (Morgen dus :D)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben een GTA Freak, Fan, Groupie :puh:

En ja ik kon hem op de DS al niet halen, Maar heb hem wel toen bij een vriend gespeeld, Dat was leuk. En hij ziet er echt Awsome uit. Zelfs al voordat ik de screens en trailer zag hed ik besloten om hem op de dag van uitgave te gaan halen (Morgen dus :D)

Je moe hem echt kopen er is zoveel te doen in chinatown wars vergeleken met bijv liberty city. en je hebt totaal geen last van de camera

Link to comment
Delen op andere websites

Ben een GTA Freak, Fan, Groupie :puh:

En ja ik kon hem op de DS al niet halen, Maar heb hem wel toen bij een vriend gespeeld, Dat was leuk. En hij ziet er echt Awsome uit. Zelfs al voordat ik de screens en trailer zag hed ik besloten om hem op de dag van uitgave te gaan halen (Morgen dus :D)

Je moe hem echt kopen er is zoveel te doen in chinatown wars vergeleken met bijv liberty city. en je hebt totaal geen last van de camera

Ik ga hem al halen hoor. Als je goed had gelezen zag je al dat ik Het een vet spel op de DS vond.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...