GTA Haas Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Hai. Ik wil graag een header en een avatar voor mijn COD4 clan; UCT, hier mijn lijstje. =] Type: Header Stijl: Strak Grootte: 923x213 Afbeelding: nvt Tekst: Ultimate Combat Tigers (graag in COD4 font) Rand: 1px Zwart Kleuren: Donker Render (optioneel): nvt Extra (optioneel): Ik wil het graag door een professionele photoshopper laten maken. Neem de tijd, en stop er mooie effecten in! Type: Avatar Stijl: Strak Grootte: 80x80 Afbeelding: Moet de afbeelding zijn van de header. Tekst: UCT (graa gin COD4 font) Rand: 1px Zwart Kleuren: Donker Render (optioneel): nvt Extra (optioneel): Ik wil het graag door een professionele photoshopper laten maken. Neem de tijd, en stop er mooie effecten in! Thanks!
CrackerzElite Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Gewoon mooie CoD tekst? Geen achtergrond?
GTA Haas Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Gewoon mooie CoD tekst? Geen achtergrond? Het liefst een achtergrond en een tekst erbij. Zo'n rustige achtergrond als deze: En dan zo'n mooie COD4 tekst erop met Ultimate Combat Tigers plz. Alvast bdankt. =]
CrackerzElite Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) Ik vind het echt rotzooi, maargoed ik post het toch maar even.. Header: Avatar: Bewerkt: 23 oktober 2009 door CrackerzElite
GTA Haas Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Ik vind het echt rotzooi, maargoed ik post het toch maar even.. Header: Avatar: Ty, het is echt mooi geworden!
GTA Haas Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Gebruik je het? Ja, het is echt mooi. Andere leden van mijn clan vinden het ook mooi!
CrackerzElite Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Gebruik je het? Ja, het is echt mooi. Andere leden van mijn clan vinden het ook mooi! Het doet me plezier dat te horen. Veel plezier ermee..
GTA Haas Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Gebruik je het? Ja, het is echt mooi. Andere leden van mijn clan vinden het ook mooi! Het doet me plezier dat te horen. Veel plezier ermee.. Ty!
Recommended Posts