Ice Cold Killa Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Deze twee plaatjes vond ik tussen de textures: :blink: Waar zijn ze van??? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Gave vondst... Dat zijn inderdaad vreemde textures, mogelijk voor foto's of zo ingame.... Uit welk txd bestand komen deze ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik denk voor misschien een reclamebord ofzo of een plaatje van bij het laden van iets... Zou kunnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Gave vondst...Dat zijn inderdaad vreemde textures, mogelijk voor foto's of zo ingame.... Uit welk txd bestand komen deze ?? uit LD_BUM.txd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) ik heb het spel niet echt lang gespeeld dus weet niet of je deze gewoon kan tegenkomen in het spel, maar ze lijken verdacht veel op chaticonen en ze hebben ook de naam LD_CHAT.txd edit: wat hebben ze toch met vice city? alle loadscreens van "marco bistro" en greetings from vice city zitten er opnieuw in! in de ps2 versie ook al! Bewerkt: 12 juni 2005 door Ironf1st Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) Misschien een hidden unfinished chat systeem. R* North is toch ook zo slordig. [edit]Ja wel heel raar Ironf1st. Ik zei toch slordig. Doen ze er wat in. Toch niet en dan laten ze textures zitten. [/edit] Bewerkt: 12 juni 2005 door Jarno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 De eerste plaatje zat ook al in de ps2-versie maar de 2e zat er toen nog niet in, die is er dus bijgekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.