S.Knoop Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Hoe kan ik screenshots maken? Of kan dit pas later in het spel wanneer je de telefoon met camera krijgt. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Hoe kan ik screenshots maken?Of kan dit pas later in het spel wanneer je de telefoon met camera krijgt. Je kunt later in het spel inderdaad een telefoon met camera krijgen, maar foto's die je maakt worden niet opgeslagen! Reageren
gtavcsky Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Zet de volgende keer er ff bij om welk platform het gaat...voor pc: ALT + Print Scrn Vervolgens ff plakken in een grafisch programma zoals paint oid. Let wel, als je ALT + Print Scrn gebruikt kun je maar 1 afbeelding per keer maken. Dus als je er een hebt ff ALT + TAB gebruiken om terug te switchen naar windows en deze te plakken in paint. Sla deze op en zo kun je weer verder spelen en evt nieuwe shots maken Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Voor Xbox 360 of Playstation 3 kan je capture apparatuur kopen zoals een Dazzle hiermee kan je opnemen en foto's maken alleen is de kwaliteit afhankelijk van de capture apparatuur. En met de camera van je ingame mobiel kan je niks doen je kan die alleen maar gebruiken in een paar missies verder niks. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Voor Xbox 360 of Playstation 3 kan je capture apparatuur kopen zoals een Dazzle hiermee kan je opnemen en foto's maken alleen is de kwaliteit afhankelijk van de capture apparatuur. En met de camera van je ingame mobiel kan je niks doen je kan die alleen maar gebruiken in een paar missies verder niks. In 1 missie idd. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Voor Xbox 360 of Playstation 3 kan je capture apparatuur kopen zoals een Dazzle hiermee kan je opnemen en foto's maken alleen is de kwaliteit afhankelijk van de capture apparatuur. En met de camera van je ingame mobiel kan je niks doen je kan die alleen maar gebruiken in een paar missies verder niks. In 1 missie idd. Meer dan één hoor. Reageren
jobator Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 2 of 3 2 weet ik er wel -Voor PlayboyX op dat speelpleintje van die dealer -van de vrouw van die ene random Reageren
paul007 Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Je moet de camera van de GSM ook gebruiken tijdens de eerste ontmoeting van het Random Character Jeff. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 En als ik me niet vergis ook nog bij een missie van Francis Mcreary. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Je moet de camera van de GSM ook gebruiken tijdens de eerste ontmoeting van het Random Character Jeff. Kan ik me nie herrineren... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Je moet de camera van de GSM ook gebruiken tijdens de eerste ontmoeting van het Random Character Jeff. Kan ik me nie herrineren... Kan jij eigenlijk is gaan stoppen met spammen? In de eerste missie voor Jeff moet je zijn vrouw en haar minnares volgen naar het superstar café daar moet je ze samen fotograferen en daarna die foto opsturen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.