Jump to content

Fairytale Fights

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Fairytale Fights

Nog geen topic, dus maak ik 'm wel: deze game verdient een topic.

Developer: Playlogic

Producer: Playlogic

Genre: Aktie

Platforms: PS3, XBOX360, PC

Aantal spelers:4 spelers

Release: 23 oktober

Gisteren naar FirstLook geweest en onverwacht vond ik Fairytale Fights echt een geweldige game. Feit dat de game 17+ gerate is zegt al genoeg. Behalve dat ik de presentatie heb gezien, heb ik de game ook al gespeeld. De besturing is echt easy: linkerpookje voor lopen, rechterpookje voor het gebruiken van welk wapen je dan ook in je handen hebt. Je kunt dus mikken of je het hoofd, de arm of de complete persoon door midden snijdt. Glijden over bloed, met z'n vieren tegelijk aan slachtpartijen deelnemen en meer maakt dit echt een supervette game! Ik ga 'm sowieso kopen voor de Ps3, de 23ste.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Lijkt me een vette game. Kabouters in stukken snijden met een kettingzaag. :clown: Hoe kwamen ze op het idee om zo'n game te maken? Ik wacht wel met kopen totdat het afgeprijsd is.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik dacht eerst dat het een PSN game was net als fat princes, maar dit ziet er nog slechter uit...

Ik kan niks positiefs zeggen over deze game nadat ik heel wat trailers en gameplay heb bekeken.

Denk ook niet dat velen het zullen kopen, dat ze zelfs de strijd aan durven te gaan met alle andere toppers! - dat bewonder ik dan weer wel! :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...