-Omar- Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Hallo Ik ben dus net weer begonnen met Photoshoppen en dit keer wel serieus (dus niet binnen twee dagen stoppen, in iedergeval dat hoop ik ). Maar ik lees over brushes en C4Ds. Ik weet wat grunge brunshes zijn en die vind ik wel mooi maar meestal wat te somber. Nu las ik wat over C4D's dus ging ik Googlen en nu weet ik dat het een soort achtergronden zijn voor je signature (en natuurlijk andere dingen) die je kunt gebruiken in plaats van brushes e.d. Klopt dit of mis ik nog wat van het verhaal? En weten jullie wat goede sites waar je deze kunt vinden of een tutorial hoe je deze goed kunt gebruiken in combinatie met iets anders om een signature te maken (of iets anders)? Hartstikke bedankt alweer , Omar Reageren
Kryziek Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 op www.planetrenders.net kun je heel veel renders en C4D's vinden. In mijn sig heb ik ook C4D gebruikt. Dat zijn die streperige dingen aan de zijkanten. Reageren
BigM Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Bekijk www.deviantart.com eens. En vul dan in C4D.C4d's worden gemaakt met het programma: Cinema 4d. C4d's worden vaak gebruikt in signature's voor een bepaalde draai in het geheel. Vaak zorgt het voor positieve invulling omdat c4d's altijd goed te combineren zijn met achtergronden, Renders en stocks. Zowiezo is het wel de kunst een c4d goed te benutten want in sommige situaties staat dit echter niet. Dus experimenteer eerst wat je ermee wilt gaan doen. Er staat zowel op www.deviantart.com als www.Good-tutorials.com Genoeg tutorials om jou stapje wijzer te maken. Op www.gamerenders.com of www.Planetrenders.net kan je zo ook downloaden zodra je een profiel aanmaakt. Ik hoop je hierbij genoeg informatie gegeven te hebben. Zeker voor signature's is dit een bepaald effect die vrijwel altijd een goeie outcome realiseert. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Wat is een C4D?Een C4D is een effect, het moet een 3D-achtig gevoel geven. Een C4D afbeelding is makkelijk om te gebruiken, je doet niet veel moeite, en je hebt een mooie GFX afbeelding! Dit is een van de miljoenen-of zelfs miljarden C4D's: Waar kan ik nou C4D's vinden? C4D's kan je vinden op bekende GFX site's zoals; PlanetRenders, Deviantart etc. Het enigste wat je moet doen is "C4D" intikken op Google en je krijgt veel site's te zien waar je zo mooie C4D's af kan halen. Hup, effe een andere reactie van mij gekopieërd. Minder typwerk. Reageren
-Omar- Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Bedankt! Ik heb nu via Deviantart een C4D render pack gedownload en uitgepakt met WinRar en nu zie ik dat het ".tga" bestanden zijn. Hoe kan ik deze openen in Photoshop? Als brush niet toch? Als pattern ook niet toch? Bedankt! Omar Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 (bewerkt) Hoe kan ik deze openen in Photoshop? Als brush niet toch? Als pattern ook niet toch?? Als afbeelding openen en vervolgens gebruiken. Het is geen gebruikelijke extensie, maar .TGA wordt gewoon door Photoshop ondersteund. Bewerkt: 19 oktober 2009 door -Matthijs- Reageren
-Omar- Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 , oeps! Inderdaad, ik heb het nu! Bedankt jongens! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.