TopCat Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 als ik san andreas heb ik egt wel soms low fps ik heb een nvidia gForce 5200 en een processor van 2.00ghz nu de vraag is als ik san andreas normaal wil spele en veel frames per seconde welk moet ik dan nieuw kopen de videokaart? of de prossesor? of beiden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Intern geheugen en een nieuwe videokaart.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Die videokaart heb ik ook. We krijgen een nieuwe pc en daar zit een Nvidia 6800 in. Superkaart! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LiL-LaYZiE Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 mijn probleem met San Andreas is als ik ga spelen is alles perfect..maar als ik in de buurt van het huis van CJ kom dan beginnen auto's vierkante wielen te hebben...de weg is ineens onzichtbaar...dat soort shit...ik heb 't spel origineel gekocht en ik heb nog steeds dezelfde problemen...ik heb zelfs de crack geprobeerd en de patch,maar nix helpt...ZELFS nieuwe software voor me videokaart maar dan gaat me comp helemaal trippen...dus wat kan ik hieraan doen?ik heb een GeForce FX 5600...ik speel op low zelfs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Zet de resolutie ook is lager dat werkt ook. Sluit ook programma's zoals MSN af. Alles wat je afsluit zorgt voor meer snelheid in het spel! Als je het aandurft kan je zelfs je virusscan tijdelijk uit zetten tijdens het spelen. Dan moet je natuurlijk wel niet verbonden zijn met het internet en hem daarna meteen weer aanzetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.