keessie Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 hallo ik heb in mta map editor een interior van een 24/7 opgezocht en gevonden de naam daar is int_7_11a5 dus ik daarop zoeken in gta_int.img en dan vind ik alleen de int_7_11a5.dff maar hoe weet ik welke .txd daarbij hoort? ik wil namelijk de ramen waar 24/7 op staat veranderen. meestal is de .txd hetzelfde als de .dff maar nu niet ofzo? grz Reageren
Beagle Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Je zou in de Map Editor ook de .txd naam moeten kunnen zien. Reageren
keessie Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 ik kan het niet vinden Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 ik kan het niet vinden Waar vind jij die interiors eigenlijk in map editor? Reageren
keessie Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 ik kan het niet vinden Waar vind jij die interiors eigenlijk in map editor? ik ga naar add object naar de lijst buildings onder buildings shops and stores dan zoeken en dan vind je daar ook interior kamers bij dan zie ik daar de naam van het object bijstaan en dan in gta_int.img staat die naam ook maar dan alleen de .dff en niet de .txd onder die naam nu is mijn vraag hoe weet ik welke .txd erbij hoort Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.