BigM Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Zie daar Mr.John. Een plaatje waar je me hele dag weer mee goed maakt. Mooie vrouw. Mooie kleur combinatie. Mooie effecten. Ik ga er geen moeite over doen dat deze sig net als je signature in je handtekening, een dikke 10 waard is. Ik ga er niet moeilijk over doen, alleen die border vind ik niet erg passend. Maar zoals jij die dingen maakt kunnen maar weinigen. Zeker een punt waar ik jaloers op ben. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Ik wou dat ik zo goed was als jou Reageren
BigM Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Ik wou dat ik zo goed was als jou Maar Mr.John heeft er heel hard voor gewerkt maar hij heeft net wat meer gevoel ervoor. Ook ik ben druk leren voor het crieren van signatures zoals dit vooral omdat mijn specialiteit ligt bij projecten anders als signatures. Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Jon, WAUW! Hoe heb je dat gedaan?! Hij is echt prachtig man! De kleurencombinatie tussen goud(achtig) en zwart is helemaal geweldig gedaan. Ik vind het echter jammer van de lege plek aan de linkerkant, maar die geeft juist ook wel weer rust in de signature. Toch past hij er niet bij vind ik. De render is ook mooi gekozen bij de signature, je hebt hem mooi geplaatst en goed in de achtergrond verwerkt. De lichteffecten die of de render zitten heb je perfect doorgewerkt in de achtergrond, het kan bijna niet beter. Zoals BigM is de border niet erg passen. Maak deze zwart, of goudkleurig zoals de signature zelf. Dan past deze er al een stuk beter bij. Ook mist er tekst, maar dat is voor zo'n signature niet essentieel. Echt, prachtige signature. Jammer van het punt dat ik hier al aangaf. Toch een 9/10! Reageren
Jon-asses Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Thanks alledrie, dit stimuleert me echt. Echt bedankt En idd die border en die linkse plek vind ik ook het minst, maar mijn inspiratie is echt compleet leeg nu haha Reageren
-Omar- Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Hou op John! Je demotiveerd me waarom kan ik dit niet . Mag ik vragen of je dit hebt gebrushed, C4D, filters of in combinatie met? Super mooi gewoon! Alleen zoals Visser en BigM zegt de border vind ik wat minder . Voor de rest top ding man! Ook mooi hoe je de achtergrond over heb laten lopen over de hand van het lichaam van de vrouw. 9.5/10! Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Hou op John! Je demotiveerd me waarom kan ik dit niet . Mag ik vragen of je dit hebt gebrushed, C4D, filters of in combinatie met? Super mooi gewoon! Alleen zoals Visser en BigM zegt de border vind ik wat minder . Voor de rest top ding man! Ook mooi hoe je de achtergrond over heb laten lopen over de hand van het lichaam van de vrouw. 9.5/10! Het zou je juist moeten motiveren. Om ook zo goed te worden. Net als ik dat wil, maar ja, volgens mij ontbreekt het mij aan het juiste gevoel ofzo... ^^ Ik vind het kleurgebruik echt goed. Het is misschien iets te druk, en er zijn te veel verschillende soorten effecten. Sommige zijn heel gedetailleerd, op andere plekken is het juist weer heel log, alsof je wat willekeurig hebt lopen rondstrooien met je toverstokje. Diepte zit wel snor, licht klopt allemaal. Border is ook niet veel mis mee, maar misschien te dik voor deze fijne sig. Ik hoop meer van dit soort werkjes te zien, Jon, dat doet me wel goed. Reageren
Cabyon Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Yeah! Weer een Jon-asses klassieker! Het kleurgebruik is gewoon perfect. Goed gebrusht, de meid heb je perfect geplaatst, lekkere smoothy signature is het eigenlijk. De border is alleen niet zo springend, misschien moet je die maar bruin doen? Voor de rest vet cool, dit is een echte Jon-asses. 9,5/10 Reageren
Jon-asses Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Hou op John! Je demotiveerd me waarom kan ik dit niet . Mag ik vragen of je dit hebt gebrushed, C4D, filters of in combinatie met? Super mooi gewoon! Alleen zoals Visser en BigM zegt de border vind ik wat minder . Voor de rest top ding man! Ook mooi hoe je de achtergrond over heb laten lopen over de hand van het lichaam van de vrouw. 9.5/10! Haha thanks man Ook Tom en Cabyon, bedankt voor jullie rates Heb ik echt wat aan. En om even te antwoorden omars vraag. Deze sig is vooral met erg veel smudge gedaan. Ik heb wel goede effecten kunnen bekomen door een soft brush, bruine kleur, te pakken en dan op een goede plaats te brushen en vervolgens de layer op screen te zetten. Bekomt erg nice effect Thanks allemaal!! Hier nog ff het originele plaatje: KLIK Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Perfecte sig, valt amper wat op aan te merken..Wordt dit een nieuwe specialiteit van jou? Verklein em wat en gebruik um als sig! Al heb ik wel 1 minpuntje, ik vind die border niet zo mooi..:$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.