Jump to content

Na een 45 min een uur Geven Some Games Raar Beeld


PorZ19

Recommended Posts

hallo

ik zit met een probleem

als ik GTA 4 of Rollercoaster Tycoon 3 Speel, Krijg ik na een 1 uur ongeveer heel raar beeld

Rare Kleuren, Flikkeren enz. gaat heel langzaam lopen en soms zelfs loopt hij vast

bij GTA 4 heb ik het best Regelmatig dus ik dacht zou wel aan GTA 4 liggen, maar de net kreeg ik het ook bij Roller Coaster Tycoon 3, Wel in mindere mate maar als nog

ook NFS Shift heeft dat heel soms, geen rare Kleuren, maar hij gaat wel Haperen en langzaam lopen

maar sluit ik de game af is het bij RCT 3 over, maar bij GTA 4 niet, dan krijg ik hele rare pixels en stippen in me beeld. niet stilstaand, start ik me pc opnieuw op is het over

ligt dit aan mijn Videokaart of moet er een update op

mijn Spec's

Intel Q6600 Qaudcore

Nvidia 8600GT 256mb

3GB Geheugen

Beeldschrem: HP 7500

Windows Vista

PC Nieuw Gekocht, Vorig jaar December

Bewerkt: door PorZ19
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PorZ19

    12

  • Gangsta

    5

  • ikt

    4

  • QinX

    3

Top Posters In This Topic

Download de nieuwste drivers voor je videokaart en dan moet je hopen dat de artifacts weg zijn. Wat zijn de temperaturen van je videokaart wanneer je de artifacts krijgt? (Meet de temperaturen met een programma zoals Everest Ultimate Edition).

Zijn de temperaturen hoog (bijvoorbeeld in de 90 graden), dan zou ik rivatuner downloaden en de fanspeed wat hoger zetten. Ik weet trouwens niet echt zeker of de 8600 GT temperaturen in de 90+ aankan, maar als ik jou was zou ik de temperatuur onder de 90 graden houden.

Een schoonmaak beurt kan ook geen kwaad (je videokaart fan even stofvrij maken).

Als de temperaturen goed blijken te zijn, zou ik je videokaart gewoon omruilen omdat je nog garantie zou moeten hebben... Of niet?

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Tundercover

dat doet hij dus bij GTA 4,

ik heb de laaste Driver Geïnstaleerd, gisteravond

ik ga kijken wat Everest Ultimate Edition zegt,

waar kan ik vinden hoe hoog de Tempratuur van de Videokaat is?

bij dat progamma?

ff Gekeken bij Speedfan:

me videokaart is 53 graden

de Qaudcore ook rond de 53 graden

niet tijdens het gamen nu ga ik proberen tijdens het gamen

Na 5 a 7 min GTA 4: Videokaart 63 graden

Qaudcore 60 graden

Bewerkt: door PorZ19
Link to comment
Delen op andere websites

probeer met FurMark je CPU tempts te testen, en kijk waar hij vastloopt bij welke temperatuur.

Is FurMark niet meer voor je GPU? Ik zou eerder Orthos of Prime95 pakken om hem te stressen en te kijken of hij te warm wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, Videokaart is het Waarschijnlijk niet, de pc is gwn te warm,

50 graden bij gwn op internet, en muziek luisteren vind ik aardig veel

wat ook opvalt, dat speedfan, 4 fans aangeeft, maar 1 er maar draait

Link to comment
Delen op andere websites

probeer met FurMark je CPU tempts te testen, en kijk waar hij vastloopt bij welke temperatuur.

Is FurMark niet meer voor je GPU? Ik zou eerder Orthos of Prime95 pakken om hem te stressen en te kijken of hij te warm wordt.

Ik bedoel ook GPU. :puh: CPU's geven BSOD's of erger als ze kaput zijn.

Ik weet niet wat goede richtlijnen zijn, maar mijn videokaart wordt na 10 minuten draaien 80 graden, en na een half uur is die niet warmer geworden. Ook geen artefacts.

Link to comment
Delen op andere websites

80 is te veel hoog

mijne blijft rond de 60-65 steken, maar me pa zegt, dat geen kwaad kan, heb ook op meerdere site geraadpleegt, dat staat het ook als ie pas 70 word dan pas zorgen maken, zover gaat ie niet

Link to comment
Delen op andere websites

80 is te veel hoog

mijne blijft rond de 60-65 steken, maar me pa zegt, dat geen kwaad kan, heb ook op meerdere site geraadpleegt, dat staat het ook als ie pas 70 word dan pas zorgen maken, zover gaat ie niet

80 is voor een grafische kaart nog wel te doen hoor, voor een processor is 70 de gevarenzone.

Link to comment
Delen op andere websites

voor een processor is 70 de gevarenzone.

Even offtopic maaré: Mijn processor heeft wel eens 3 uur achter mekaar op 85-90 graden gedraait, dat doet toch geen schade? Want nu leeft hij gewoon nog.

Core 2 processors kunnen lagere temps aan als Pentium 4 dingen. Voor een Pentium 4 is 60 graden normaal op idle. 80 is load. 90 na een half jaar zonder stofzuigen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...