Jump to content

Na een 45 min een uur Geven Some Games Raar Beeld


PorZ19

Recommended Posts

voor een processor is 70 de gevarenzone.

Even offtopic maaré: Mijn processor heeft wel eens 3 uur achter mekaar op 85-90 graden gedraait, dat doet toch geen schade? Want nu leeft hij gewoon nog.

Core 2 processors kunnen lagere temps aan als Pentium 4 dingen. Voor een Pentium 4 is 60 graden normaal op idle. 80 is load. 90 na een half jaar zonder stofzuigen. :puh:

Het is een Athlon II 6000+ @ 3,1 met een Zalman CNPS7000 erop wat een goede stofhapper is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PorZ19

    12

  • Gangsta

    5

  • ikt

    4

  • QinX

    3

Top Posters In This Topic

Tundercover

dat doet hij dus bij GTA 4,

ik heb de laaste Driver Geïnstaleerd, gisteravond

ik ga kijken wat Everest Ultimate Edition zegt,

waar kan ik vinden hoe hoog de Tempratuur van de Videokaat is?

bij dat progamma?

ff Gekeken bij Speedfan:

me videokaart is 53 graden

de Qaudcore ook rond de 53 graden

niet tijdens het gamen nu ga ik proberen tijdens het gamen

Na 5 a 7 min GTA 4: Videokaart 63 graden

Qaudcore 60 graden

63 graden is heel goed voor je videokaart. Alleen moet je wel even de temperaturen meten na bijvoorbeeld een uurtje of anderhalf uurtje gamen.

80 graden tijdens load is helemaal niet hoog. Als je maar onder de 90 graden zit is het al goed. (Voor je GPU)

De temperatuur van je processor is wel goed, alleen moet je er wel voor zorgen dat het niet hoger wordt dan 65 graden. Bij mij werd het een keertje tijdens GTA 4 70 graden. (Q6600 @ 2,4 Ghz) Even je fan & heatsink stofvrij maken en dan zijn die cores tijdens GTA 4 maximaal 60 graden.

Over je artifact probleem, ik weet eerlijk gezegd niet wat de probleem dan kan zijn. Nogmaals: als je binnen 1 jaar al problemen hebt, zou ik gewoon de fabrikant bellen en vragen om een vervanging van de videokaart. Een third party cooler kopen voor je videokaart zou ik niet doen. Stock coolers zouden gewoon goed hun werk moeten doen als je je videokaart niet gaat overclocken.

Probeer anders met rivatuner de fanspeed wat hoger te zetten en dan GTA 4 te spelen.

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

QUOTE(PorZ19 @ 20 Oct 2009, 09:14:40) Tundercover

dat doet hij dus bij GTA 4,

ik heb de laaste Driver Geïnstaleerd, gisteravond

ik ga kijken wat Everest Ultimate Edition zegt,

waar kan ik vinden hoe hoog de Tempratuur van de Videokaat is?

bij dat progamma?

ff Gekeken bij Speedfan:

me videokaart is 53 graden

de Qaudcore ook rond de 53 graden

niet tijdens het gamen nu ga ik proberen tijdens het gamen

Na 5 a 7 min GTA 4: Videokaart 63 graden

Qaudcore 60 graden

63 graden is heel goed voor je videokaart. Alleen moet je wel even de temperaturen meten na bijvoorbeeld een uurtje of anderhalf uurtje gamen.

80 graden tijdens load is helemaal niet hoog. Als je maar onder de 90 graden zit is het al goed. (Voor je GPU)

De temperatuur van je processor is wel goed, alleen moet je er wel voor zorgen dat het niet hoger wordt dan 65 graden. Bij mij werd het een keertje tijdens GTA 4 70 graden. (Q6600 @ 2,4 Ghz) Even je fan & heatsink stofvrij maken en dan zijn die cores tijdens GTA 4 maximaal 60 graden.

Over je artifact probleem, ik weet eerlijk gezegd niet wat de probleem dan kan zijn. Nogmaals: als je binnen 1 jaar al problemen hebt, zou ik gewoon de fabrikant bellen en vragen om een vervanging van de videokaart. Een third party cooler kopen voor je videokaart zou ik niet doen. Stock coolers zouden gewoon goed hun werk moeten doen als je je videokaart niet gaat overclocken.

Probeer anders met rivatuner de fanspeed wat hoger te zetten en dan GTA 4 te spelen.

hij is schoongemaakt, hij is gemiddeld, tussen 5 en 10 graden lager

dus, maarja een andere videokaart zou de eerste upgrade zijn zou een ATI 4770 worden denk ik blij.gif

Link to comment
Delen op andere websites

QUOTE(PorZ19 @ 20 Oct 2009, 09:14:40) Tundercover

dat doet hij dus bij GTA 4,

ik heb de laaste Driver Geïnstaleerd, gisteravond

ik ga kijken wat Everest Ultimate Edition zegt,

waar kan ik vinden hoe hoog de Tempratuur van de Videokaat is?

bij dat progamma?

ff Gekeken bij Speedfan:

me videokaart is 53 graden

de Qaudcore ook rond de 53 graden

niet tijdens het gamen nu ga ik proberen tijdens het gamen

Na 5 a 7 min GTA 4: Videokaart 63 graden

Qaudcore 60 graden

63 graden is heel goed voor je videokaart. Alleen moet je wel even de temperaturen meten na bijvoorbeeld een uurtje of anderhalf uurtje gamen.

80 graden tijdens load is helemaal niet hoog. Als je maar onder de 90 graden zit is het al goed. (Voor je GPU)

De temperatuur van je processor is wel goed, alleen moet je er wel voor zorgen dat het niet hoger wordt dan 65 graden. Bij mij werd het een keertje tijdens GTA 4 70 graden. (Q6600 @ 2,4 Ghz) Even je fan & heatsink stofvrij maken en dan zijn die cores tijdens GTA 4 maximaal 60 graden.

Over je artifact probleem, ik weet eerlijk gezegd niet wat de probleem dan kan zijn. Nogmaals: als je binnen 1 jaar al problemen hebt, zou ik gewoon de fabrikant bellen en vragen om een vervanging van de videokaart. Een third party cooler kopen voor je videokaart zou ik niet doen. Stock coolers zouden gewoon goed hun werk moeten doen als je je videokaart niet gaat overclocken.

Probeer anders met rivatuner de fanspeed wat hoger te zetten en dan GTA 4 te spelen.

hij is schoongemaakt, hij is gemiddeld, tussen 5 en 10 graden lager

dus, maarja een andere videokaart zou de eerste upgrade zijn zou een ATI 4770 worden denk ik blij.gif

Edit: na een half uur GTA 4, liep mijn pc vast, rare beelden en blauw screen

maar me pc was niet warmer dan 65 graden, kan het zijn dat me videokaart kapot is?

ik kon helaas geen screen meer maken

Link to comment
Delen op andere websites

QUOTE(PorZ19 @ 20 Oct 2009, 09:14:40) Tundercover

dat doet hij dus bij GTA 4,

ik heb de laaste Driver Geïnstaleerd, gisteravond

ik ga kijken wat Everest Ultimate Edition zegt,

waar kan ik vinden hoe hoog de Tempratuur van de Videokaat is?

bij dat progamma?

ff Gekeken bij Speedfan:

me videokaart is 53 graden

de Qaudcore ook rond de 53 graden

niet tijdens het gamen nu ga ik proberen tijdens het gamen

Na 5 a 7 min GTA 4: Videokaart 63 graden

Qaudcore 60 graden

63 graden is heel goed voor je videokaart. Alleen moet je wel even de temperaturen meten na bijvoorbeeld een uurtje of anderhalf uurtje gamen.

80 graden tijdens load is helemaal niet hoog. Als je maar onder de 90 graden zit is het al goed. (Voor je GPU)

De temperatuur van je processor is wel goed, alleen moet je er wel voor zorgen dat het niet hoger wordt dan 65 graden. Bij mij werd het een keertje tijdens GTA 4 70 graden. (Q6600 @ 2,4 Ghz) Even je fan & heatsink stofvrij maken en dan zijn die cores tijdens GTA 4 maximaal 60 graden.

Over je artifact probleem, ik weet eerlijk gezegd niet wat de probleem dan kan zijn. Nogmaals: als je binnen 1 jaar al problemen hebt, zou ik gewoon de fabrikant bellen en vragen om een vervanging van de videokaart. Een third party cooler kopen voor je videokaart zou ik niet doen. Stock coolers zouden gewoon goed hun werk moeten doen als je je videokaart niet gaat overclocken.

Probeer anders met rivatuner de fanspeed wat hoger te zetten en dan GTA 4 te spelen.

hij is schoongemaakt, hij is gemiddeld, tussen 5 en 10 graden lager

dus, maarja een andere videokaart zou de eerste upgrade zijn zou een ATI 4770 worden denk ik blij.gif

Edit: na een half uur GTA 4, liep mijn pc vast, rare beelden en blauw screen

maar me pc was niet warmer dan 65 graden, kan het zijn dat me videokaart kapot is?

ik kon helaas geen screen meer maken

Ik denk dat je videokaart dan gewoon defect is, aangezien de temperatuur van de videokaart tijdens load onder de 80 graden blijft. Wat je kan proberen, is je fan snelheid wat hoger te zetten met rivatuner. Als je tijdens GTA4 dan geen artifacts krijgt, ligt het aan de temperatuur (wat trouwens ook heel raar is aangezien die goed moet zijn onder de 85/90 graden load). Als je dan artifacts krijgt, is je videokaart gewoon kapot.

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

voor een processor is 70 de gevarenzone.

Even offtopic maaré: Mijn processor heeft wel eens 3 uur achter mekaar op 85-90 graden gedraait, dat doet toch geen schade? Want nu leeft hij gewoon nog.

Core 2 processors kunnen lagere temps aan als Pentium 4 dingen. Voor een Pentium 4 is 60 graden normaal op idle. 80 is load. 90 na een half jaar zonder stofzuigen. :puh:

Het is een Athlon II 6000+ @ 3,1 met een Zalman CNPS7000 erop wat een goede stofhapper is. :puh:

ach, athlons kunnen veel hebben,ze zijn niet meer de snelste maar kunnen verder redelijk wat hebben. mijne draait nu op 3.1 werd bij orthos 70 graden, wat nog onder de gevarenzone is. 85-90 is wel wat boven het gemiddelde maar de athlon kan dat nog hebben. Verder betwijfel ik hoe correct jou getallen zijn, aangezien de athlon zich met ongeveer 75 graden uitschakelt

Ontopic: Speedfan is ook niet echt geweldigcorrect(correct me if im wrong) ik geef de voorkeur aan siw, die heeft de temperaturen volledig correct.(tenzij de videokaart bios compleet bugged is en het daarom fout word weergegeven)

Link to comment
Delen op andere websites

en wat voor een systeem heb je?

post je specs eens.

leer lezen

ik kan gta 4 gewoon aan, ik draai hem al een dik half jaar

voor wesley komt ie nog een keer dan maar

Intel Q6600

Nvidea 8600GT 256MB (wordt begin volgend jaar vervangen door een betere ATI 4870 of 5770)

3 GB Ram Geheugen

Vista SP2

GTA IV 1.04

en mijn GTA 4 is wel Gemod, o.a

Realistic Environment Mod

RealizmIV v6.2

VisualIV v1.4

Ultimate Graphic Tweak

inGame Trainer v1.9.0

en andere wapens enz.

en eerst ook Carmods, maar die zitten er niet meer in

Link to comment
Delen op andere websites

en wat voor een systeem heb je?

post je specs eens.

leer lezen

ik kan gta 4 gewoon aan, ik draai hem al een dik half jaar

voor wesley komt ie nog een keer dan maar

Intel Q6600

Nvidea 8600GT 256MB (wordt begin volgend jaar vervangen door een betere ATI 4870 of 5770)

3 GB Ram Geheugen

Vista SP2

GTA IV 1.04

en mijn GTA 4 is wel Gemod, o.a

Realistic Environment Mod

RealizmIV v6.2

VisualIV v1.4

Ultimate Graphic Tweak

inGame Trainer v1.9.0

en andere wapens enz.

en eerst ook Carmods, maar die zitten er niet meer in

Intel Q6600

Nvidia 8600GT 256MB 8600GT = kak. Goed dat je hem vervangt.

3 GB Ram Geheugen

Vista SP2

GTA IV 1.04

en mijn GTA 4 is wel Gemod, o.a

Realistic Environment Mod Cake

RealizmIV v6.2 Cake

VisualIV v1.4 Cake

Ultimate Graphic Tweak

inGame Trainer v1.9.0

Dikgedrukt = mogelijk probleem met uitleg.

Cake = Deze mods verkloten waarschijnlijk het beeld. Verwijder deze of installeer er maar 1. Maar probeer eerst even het VRAM gebruik tot in het groene te komen.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

en wat voor een systeem heb je?

post je specs eens.

leer lezen

ik kan gta 4 gewoon aan, ik draai hem al een dik half jaar

voor wesley komt ie nog een keer dan maar

Intel Q6600

Nvidea 8600GT 256MB (wordt begin volgend jaar vervangen door een betere ATI 4870 of 5770)

3 GB Ram Geheugen

Vista SP2

GTA IV 1.04

en mijn GTA 4 is wel Gemod, o.a

Realistic Environment Mod

RealizmIV v6.2

VisualIV v1.4

Ultimate Graphic Tweak

inGame Trainer v1.9.0

en andere wapens enz.

en eerst ook Carmods, maar die zitten er niet meer in

Intel Q6600

Nvidia 8600GT 256MB 8600GT = kak. Goed dat je hem vervangt.

3 GB Ram Geheugen

Vista SP2

GTA IV 1.04

en mijn GTA 4 is wel Gemod, o.a

Realistic Environment Mod Cake

RealizmIV v6.2 Cake

VisualIV v1.4 Cake

Ultimate Graphic Tweak

inGame Trainer v1.9.0

Dikgedrukt = mogelijk probleem met uitleg.

Cake = Deze mods verkloten waarschijnlijk het beeld. Verwijder deze of installeer er maar 1. Maar probeer eerst even het VRAM gebruik tot in het groene te komen.

mijn beeld is juist beter opgeworden sinds die mods, maarja

die videokaart is pas in Janauri ofzo,

vanmiddag geen last even gehad,

ff kijken wat er morge gebeurd

Link to comment
Delen op andere websites

die 4 mods kan je geloof ik nooit bij elkaar hebben, ze overschrijven elk elkaar weer omdat ze allemaal dezelfde files vervangen...

klopt wel een beetje wat je zegt

zijn maar 3 files ofzo

ff tevergelijking

beeld voor de mods:

http://www.xfire.com/screenshots/porz19/

en met deze mods

http://cid-f739b4114a1b58b5.skydrive.live.com/browse.aspx/.Documents

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...