Pesimist Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 Hallo kan iemand mij uitleggen waar ik de savegame van gta4 kan vidnen ,want ik wil hem verwijderen want ik had gesaved bij jamaican heat en toen daarna deed ie het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 (bewerkt) C:\Documents and Settings\jouw gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames\ Vista: c:\users\jouw gebruikersnaam\local settings\app data\Rockstar Games\GTA IV\savegames\ Bewerkt: 19 oktober 2009 door .Senne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pesimist Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2009 dankje nu doet mn gta4 het weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.