Exoit Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Hallo, Ik heb vandaag mijn PC op gehaald en met een vriend in elkaar gezet. Alles in case en het wilde niet werken. Nou hebben we hem op het bureau liggen en wil het allemaal nog niet werken. Ik heb jullie hulp nodig. Wat kan het zijn?! Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Systematisch werken: 1 RAM latje er in, 1 videokaart erin en dan dingen uitproberen. Werkt het nog steeds niet, steeds 1 onderdeel verwisselen zodat je eventueel een kapot onderdeel eruit kan halen. Als eerste zou ik overigens even de CMOS resetten door de knop, als die er zit, voor 30 seconden in te houden met de voeding niet aangesloten op het lichtnet. Daarna zoals ik eerder beschreef werken. Probeer ook eventueel een andere HDD en/of optische drive bij de hand te hebben om te kijken of het daar misschien aan ligt. Reageren
Exoit Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Wat is dat CMOS Ding? :$ Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Wat is dat CMOS Ding? :$ Duik eens snel je handleiding in! Reageren
Exoit Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Hij doet het weer! Er blijkt nu 1 geheugen reepje stuk te zijn. Heb eigenlijk geen zin om weer naar raalte te rijden. Iemand een goede oplossing of kan Azerty dat gratis op sturen? Reageren
iefen Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 ff bellen en klacht zeggen. meestal krijg je zon aardige mevrouw aan de lijn Reageren
Exoit Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 ff bellen en klacht zeggen. meestal krijg je zon aardige mevrouw aan de lijn Ok, dan ga ik eventjes bellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.