Jump to content

PC komt niet verder dan het boot screen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb vandaag mijn PC op gehaald en met een vriend in elkaar gezet. Alles in case en het wilde niet werken.

Nou hebben we hem op het bureau liggen en wil het allemaal nog niet werken. Ik heb jullie hulp nodig. Wat kan het zijn?!

P1010046.jpg

P1010047.jpg

P1010049.jpg

P1010048.jpg

P1010050.jpg

P1010051.jpg

P1010052.jpg

P1010053.jpg

P1010054.jpg

Geplaatst:

Systematisch werken:

1 RAM latje er in, 1 videokaart erin en dan dingen uitproberen. Werkt het nog steeds niet, steeds 1 onderdeel verwisselen zodat je eventueel een kapot onderdeel eruit kan halen. Als eerste zou ik overigens even de CMOS resetten door de knop, als die er zit, voor 30 seconden in te houden met de voeding niet aangesloten op het lichtnet. Daarna zoals ik eerder beschreef werken. Probeer ook eventueel een andere HDD en/of optische drive bij de hand te hebben om te kijken of het daar misschien aan ligt.

Geplaatst:

Hij doet het weer! Er blijkt nu 1 geheugen reepje stuk te zijn. Heb eigenlijk geen zin om weer naar raalte te rijden. Iemand een goede oplossing of kan Azerty dat gratis op sturen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...