Jump to content

Cesar Vialpando


miss-gta

Recommended Posts

ik zou graag een savegame aanvraag doen want ik ben opnieuw begonnen( nu op de pc)

ik ben nu bij cesar vialpando alleen als de auto moet laten bewegen doet die het niet???

dus zou iemand mij willen helpen??en ik weet niet hoe ik mijn savegame kan delen?

wil iemand dat ff uitleggen(v2)

als iemand met de savegame zou willen helpen graag geen cheats gebruiken

alvast bedankt :tu:

gr mij

GTASAsf1.b

Bewerkt: door miss-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast, heb je je Numlock wel aanstaan? Zonder de Numlock werken de toetsen namelijk niet..

Via PB (nadat ik je bericht had afgesplitst) had ik je al uitgelegd hoe je savegames moet aanvragen en ook waar, namelijk in het Savegame Aanvraag-forum. Plaats het daar opnieuw, mocht het na de tips hierboven nog niet werken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hee bedankt voor de tips maar ik

heb een laptop en geen gwne pc

ik gebruik de standaard nummers voor de hydraulics

nogmaals bedankt :tu:

---

ik heb de savegame geprobeerd maar hij start vanaf het begin

maar tog bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Dan had je die van de verkeerde versie gedownload ;) Probeer dus eens de andere versie, dan zou het wel moeten werken.

Edit: Vergeten dat boostboy je savegame al had gehaald.. :$ Excuses. Wellicht is hij 'm vergeten door de ID changer te halen. Je kunt die hier downloaden. Uitpakken met WinRAR en het programma zou moeten werken.

Overigens, je kunt je bericht bewerken door de gelijknamige knop onderaan je bericht ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik ben nieuw hier, en speel pas GTA SA,

ik heb een probleem met deze missie.

ik heb die geprobeert maar lukte steeds niet

ik heb gezogt naar guide's en alles en heb toen dit gevonden, hier zag ik een savegame staan na deze missie.

Ik heb hem door de ID Changer gehaalt en alles, en nu blijf GTA SA maar crashen, met Rapport Verzenden / Rapport niet verzenden

wat kan ik daar aan doen

Met vriendelijke groeten

Jonathan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me eerder af of hij wel de goede versie heeft.

Panic141: er zijn (helaas) verschillende versies van GTA: San Andreas in omloop. Probleem met die versies is dat je savegames van de goede versie moet downloaden, anders crasht het spel of start het bij het begin. Ik vermoed dan ook dat deze de verkeerde versie (voor jou) heeft.

Wat je wel kunt doen is een savegame aanvraag plaatsen in dit forum. Lees daarvoor dit onderwerp door, waar het hoe en wat wordt uitgelegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me eerder af of hij wel de goede versie heeft.

Panic141: er zijn (helaas) verschillende versies van GTA: San Andreas in omloop. Probleem met die versies is dat je savegames van de goede versie moet downloaden, anders crasht het spel of start het bij het begin. Ik vermoed dan ook dat deze de verkeerde versie (voor jou) heeft.

Wat je wel kunt doen is een savegame aanvraag plaatsen in dit forum. Lees daarvoor dit onderwerp door, waar het hoe en wat wordt uitgelegd.

dankje voor de reply, waar kan ik zien welke versie ik heb?

Groetjes Jonathan

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeten te vertellen, excuses :$

Je kunt je versie (van de savegames!) zien door naar het bestand "script.img" te kijken. Dat bestand vind je in je GTA: San Andreas-map > "data" > "script". In die map zullen twee bestanden staan, waaronder dus "script.img". Kijk naar de grootte ervan, aan de hand daarvan en het volgende lijstje kun je de versie bepalen:

[table=simple]Grootte|Versie

568 KB|V1

562 KB|V2[/table]

Groeten,

VWO-er

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeten te vertellen, excuses :$

Je kunt je versie (van de savegames!) zien door naar het bestand "script.img" te kijken. Dat bestand vind je in je GTA: San Andreas-map > "data" > "script". In die map zullen twee bestanden staan, waaronder dus "script.img". Kijk naar de grootte ervan, aan de hand daarvan en het volgende lijstje kun je de versie bepalen:

[table=simple]Grootte|Versie

568 KB|V1

562 KB|V2[/table]

Groeten,

VWO-er

adsfsdfasdfasdf.jpg

Versie 1 dus,

Welke versie was de Savegame?

Alvast Bedankt

Jonathan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...