coolnniek9 Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Sorry dat dit off-topic is, maar ik zie mensen die zeggen dat SA nu toch maar 5 euro kost. In welke provincie wonen jullie? Ik woon namelijk in Rotterdam en hier kost de originele versie 15 euro >>> Door VWO-er: Je weet dat het offtopic is, je bumpt een oud topic..maak een topic topic aan dan? Afgesplitst en verplaatst naar SA: General.<<< Reageren
hypermagex Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Sorry dat dit off-topic is, maar ik zie mensen die zeggen dat SA nu toch maar 5 euro kost.In welke provincie wonen jullie? Ik woon namelijk in Rotterdam en hier kost de originele versie 15 euro >>> Door VWO-er: Je weet dat het offtopic is, je bumpt een oud topic..maak een topic topic aan dan? Afgesplitst en verplaatst naar SA: General.<<< noord-brabant winkel : gamemania prijs : 10 euro site ; www.gamemania.nl Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 (bewerkt) Dat is GameMania, daar zijn ze 2e hands. Bewerkt: 20 oktober 2009 door Ottoman 47 Reageren
johnny76 Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Sorry dat dit off-topic is, maar ik zie mensen die zeggen dat SA nu toch maar 5 euro kost.In welke provincie wonen jullie? Ik woon namelijk in Rotterdam en hier kost de originele versie 15 euro >>> Door VWO-er: Je weet dat het offtopic is, je bumpt een oud topic..maak een topic topic aan dan? Afgesplitst en verplaatst naar SA: General.<<< noord-brabant winkel : gamemania prijs : 10 euro site ; www.gamemania.nl GTA SA en GTA Vice city Intertoys: 10 euro per spel nieuw in de verpakking Enschede. Vandaag nog gezien. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Je kunt hem toch ook gewoon bestellen? Zoals op Bol.com waar je hem voor 10 euro in huis haalt. Verder hier in Noord-Holland kost hij gemiddeld overal wel 10 euro of lager. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 bol.com ,, hmmm >_> Dan ga ik er 1ntje bestellen voor me neefje.. xD @vwo-er; jah sorry had niet gezien dat het een oud topic was en ik vond een nieuw topic starten best wel overdreven :$ maar jah,, thanx Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Bart Smit Utrecht: SA: €10.00 VC: €10.00 LCS en VCS is ook 10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.