Jump to content

SA MP map editor


Dakendak

Recommended Posts

Rechtstreeks uit dat topic:

W,A,S,D work like in first-person shooters for moving forward / reverse and strafing

holding down left shift will allow you to use the mouse to look around the scene

holding down left ctrl will make movement slower and more precise.

Left clicking the objects selects them, double clicking a object shows some advanced object info, left click also retrieves the world coordinates at the spot where you clicked and displays them in status bar's bottom-right corner, you can right click and copy the coords there (for placing spawn cars, points, etc..).

The views tab allows you to tweak how the editor displays the scene and allows you to save current camera view to bookmarks, to load a existing view just double-click it.

Objects tab has a favorites-like functionality for "object prefabs (this stands for prefabricated objects)" where you can add useful objects that you found in the game, just select a object, click add and then OK to add it to the list.

Adding a object to the world is simple, first select the object you want to add in prefabs tab, then right click in the game world where you want it, right click and click "insert selected prefab"

Deleting objects is easy, just right click a object and click delete on the popup menu.

Editing object information is very easy, just select a object and use the object editor in objects tab.

Link to comment
Delen op andere websites

Google vertaald:

W, A, S, D werken als in first-person shooters voor vooruit / achteruit en beschietingen

linker shift ingedrukt te houden kunt u de muis gebruiken om rond te kijken de scène

linker Ctrl ingedrukt te houden zal maken verkeer langzamer en nauwkeuriger.

Links te klikken op de objecten selecteert ze, dubbel te klikken op een object bevat een aantal geavanceerde voorwerp info, klik links ook haalt de wereld coördinaten op de plek waar je hebt geklikt en geeft ze weer in de onderste statusbalk's rechterbovenhoek, kun je rechts klikken en kopieer de Coords er (voor het plaatsen van paaien auto's, punten, etc..).

De standpunten tabblad kunt u aanpassen hoe de editor toont de scène en kunt u de huidige camera-oog te slaan in bladwijzers, om een bestaande weergave gewoon dubbelklikken op te laden.

Objecten tabblad heeft een favorieten-achtige functionaliteit voor het 'object prefabs (dit staat voor geprefabriceerde objecten) "waar u kunt toevoegen nuttige voorwerpen die je gevonden hebt in het spel, selecteer je een object, klikt u op Toevoegen en vervolgens op OK om deze toe te voegen aan de lijst.

Het toevoegen van een object op de wereld is eenvoudig, selecteert u eerst het object dat u wilt toevoegen in prefabs tabblad rechts klik in de game wereld waar u wilt, klik met de rechtermuisknop en klik op "invoegen geselecteerd prefab"

Objecten verwijderen is eenvoudig, gewoon rechts klikken op een object en klik op Verwijderen in het contextmenu.

Bewerken object informatie is zeer eenvoudig, selecteer je een object en gebruik het object editor in objecten tabblad.

Ik weet het, niet al te best.

Bewerkt: door CAR
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...