Jump to content

Kan niet online?


Paattrick

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik heb laatst mijn GTA IV online gekocht, waar ik heel blij mee ben.

Nou kan ik niet online, want als ik in de custom lobby zit staat er:

Your NAT type is to strict, you may have problems with finding matches and joining them.

Nou heb ik al rondgezocht, ik heb mijn UPnp ook al enabled, maar ik zie geen verbetering.

Willen jullie mij alsjeblieft helpen, want online is de enige reden dat ik GTA IV heb gekocht.

Met Vriendelijke Groeten en Alvast Bedankt!

Paattrick

BTW:

Ik heb een Belkin F5D8235ed4 N+ router

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal, ik heb laatst mijn GTA IV online gekocht, waar ik heel blij mee ben.

Nou kan ik niet online, want als ik in de custom lobby zit staat er:

Your NAT type is to strict, you may have problems with finding matches and joining them.

Nou heb ik al rondgezocht, ik heb mijn UPnp ook al enabled, maar ik zie geen verbetering.

Willen jullie mij alsjeblieft helpen, want online is de enige reden dat ik GTA IV heb gekocht.

Met Vriendelijke Groeten en Alvast Bedankt!

Paattrick

BTW:

Ik heb een Belkin F5D8235ed4 N+ router

Het kan zijn dat je een andere poort moet openen. Of Laten weten aan firewall dat gta poorten mag gebruiken.

Start>configuratiescherm>beveiliging>een programma via windows firewall toestaan. Tabblad uitzondringen, kijk of gta er tussenstaat en aangevinkt is. zoniet, voeg dan de exe toe. bij mij staat zowel de launchergta als gta.exe ertussen.

Nog steeds een probleem? poortjes openzetten of toedoen kan helpen. vraag mij nu niet welke, dat mag jij opzoeken. Soms heb ik het ook voor in een online spel van gta4 dat er 1 persoon is die plots een slechte connectie heeft en dat iedereen van de server wordt verwijdert. zelf ook al meegemaakt.

succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

mijn poort staat open maar ik kan UPNP niet aan doen dan stopt draadloos er mee ik had gelukkig

nog een pc die met kabnel was dus kon hem weer uit zetten

hoe hoe kan ik hem dan oplossen want de poort staat open en hij wil nog steets niet

hij zegt nog steets nat strikt

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)
Heb je DIT tooltje gebruikt om te checken of de poorten open zijn? Zo niet, test het dan hier mee.

ja die zij dat mij poort open was

ik gebruik win 7 heeft dat iets mjee te maken?

idxfz5.png

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd. Weet je zeker dat je deze poorten hebt toegevoegd? 53,80,88,3074 TCP, en UDP. Is het IP adres wat je bij Router/Modem hebt ingevuld hetzelfde als wat bij je Xbox staat?

Bewerkt: door Danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)
Vreemd. Weet je zeker dat je deze poorten hebt toegevoegd? 53,80,88,3074 TCP, en UDP. Is het IP adres wat je bij Router/Modem hebt ingevuld hetzelfde als wat bij je Xbox staat?

bedankt voor al je hulp

hij doet het ik heb al die poorten open gezet

en ik ben op de pc met kabel de NPUP aangezet

draadloos werkt nu ook gewoon

ik denk omdat dan de draadloos mee kapte omdat ik op de pc zat met draadloos

dan kon hij mischin niet alles goed bewerken

ik wilde hem net spellen maar hij wil nog niet

hij geeft wel aan dat nat open staat

maar hij vind er maar 17 meestal maar 8 is dat normaal?

en als ik op 1 klik dan kom ik in een lege lobby of krijg unbale te join game

en dan gaat hij weer terug naar dat ik een lobby keuzen kan maken

hoe kan dit mijn nat staat open dat zegt hij ook

aan mijn internet ligt het niet want ik heb 60 MB internet

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)
Hoi, ik heb alle poorten geopend, upnp enabled, en ik heb nog steeds niets!

Ik heb GTA IV alleen maar gekocht voor het online spelen, want de rest had ik al via bepaalde bronnen.

wat geeft hij bij jou aan staat er nat strikt of open

bij mij geeft hij open aan maar werkt nog niet ik kom dan in een lege lobby of unable to join game

owja Danoontje_nl ik heb Gta IV op PC

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik heb alle poorten geopend, upnp enabled, en ik heb nog steeds niets!

Ik heb GTA IV alleen maar gekocht voor het online spelen, want de rest had ik al via bepaalde bronnen.

wat geeft hij bij jou aan staat er nat strikt of open

bij mij geeft hij open aan maar werkt nog niet ik kom dan in een lege lobby of unable to join game

bij mij is ie nog steeds strict -.-, en ik heb echt alle poorten geopend..

Link to comment
Delen op andere websites

<!--quoteo(post=1513560:date=21 Oct 2009, 11:47:10:name=dennis313)--><div class='quotetop'>QUOTE(dennis313 @ 21 Oct 2009, 11:47:10) <a href="index.php?act=findpost&pid=1513560"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec--><!--quoteo(post=1513557:date=21 Oct 2009, 11:44:33:name=Paattrick)--><div class='quotetop'>QUOTE(Paattrick @ 21 Oct 2009, 11:44:33) <a href="index.php?act=findpost&pid=1513557"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Hoi, ik heb alle poorten geopend, upnp enabled, en ik heb nog steeds niets!

Ik heb GTA IV alleen maar gekocht voor het online spelen, want de rest had ik al via bepaalde bronnen.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

wat geeft hij bij jou aan staat er nat strikt of open

bij mij geeft hij open aan maar werkt nog niet ik kom dan in een lege lobby of unable to join game

<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

bij mij is ie nog steeds strict -.-, en ik heb echt alle poorten geopend..

Weet je zeker dat het IP wat je hebt ingevuldt hebt bij de poorten, ook bij je Xbox staat? Als dat niet zo is. Verander het dan. Ik heb zo'n vermoeden dat je het verkeerde IP adres hebt ingevuldt. Als je het verandert zet het dan op manuel, en vul het handmatig in.

PS: Wat is je Router/Modem?

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

<!--quoteo(post=1513560:date=21 Oct 2009, 11:47:10:name=dennis313)--><div class='quotetop'>QUOTE(dennis313 @ 21 Oct 2009, 11:47:10) <a href="index.php?act=findpost&pid=1513560"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec--><!--quoteo(post=1513557:date=21 Oct 2009, 11:44:33:name=Paattrick)--><div class='quotetop'>QUOTE(Paattrick @ 21 Oct 2009, 11:44:33) <a href="index.php?act=findpost&pid=1513557"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Hoi, ik heb alle poorten geopend, upnp enabled, en ik heb nog steeds niets!

Ik heb GTA IV alleen maar gekocht voor het online spelen, want de rest had ik al via bepaalde bronnen.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

wat geeft hij bij jou aan staat er nat strikt of open

bij mij geeft hij open aan maar werkt nog niet ik kom dan in een lege lobby of unable to join game

<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

bij mij is ie nog steeds strict -.-, en ik heb echt alle poorten geopend..

Weet je zeker dat het IP wat je hebt ingevuldt hebt bij de poorten, ook bij je Xbox staat? Als dat niet zo is. Verander het dan. Ik heb zo'n vermoeden dat je het verkeerde IP adres hebt ingevuldt. Als je het verandert zet het dan op manuel, en vul het handmatig in.

PS: Wat is je Router/Modem?

ik heb geen xbox maar gebruik een pc versie

en bij mij staat NAT: OPEN

wat ik nu heb is dat ik steets in een lege lobby kom als ik wil joune of unbale te join game

of dissconnect from game session het gaat iver gta IV op pc

weet iemand hoe je dit kan joinen

als hij eenmaal in een channel komt dan blijft hij het doen

het is aleen als ik in een channel wil joinen

hij soms doet hij het maar wilt nmiet altijd lukken

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...