Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga gewoon een nieuwe router kopen want ik heb al zoveel pogingen gedaan om de router aan de gang te krijgen als ik hem op Nat type 2 krijg staat hij de dag erna weer op 3 dus ik ben er klaar mee. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 (bewerkt) Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga gewoon een nieuwe router kopen want ik heb al zoveel pogingen gedaan om de router aan de gang te krijgen als ik hem op Nat type 2 krijg staat hij de dag erna weer op 3 dus ik ben er klaar mee. bij mijn geeft hij aan dat NAT open staat dus aan mijn router kan het niet liggen en ik heb het alleen bij gta IV en over mijn probleem meer info Klik Bewerkt: 22 oktober 2009 door dennis313 Reageren
jvj Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 (bewerkt) Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga gewoon een nieuwe router kopen want ik heb al zoveel pogingen gedaan om de router aan de gang te krijgen als ik hem op Nat type 2 krijg staat hij de dag erna weer op 3 dus ik ben er klaar mee. bij mijn geeft hij aan dat NAT open staat dus aan mijn router kan het niet liggen en ik heb het alleen bij gta IV en over mijn probleem meer info Klik misschien een poortje openzetten met een hoog getal zoals 46677 of 52525? zeker proberen Staat er op de site van GTA4 support geen faq met de problemen die jij hebt? Bewerkt: 22 oktober 2009 door jvj Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga gewoon een nieuwe router kopen want ik heb al zoveel pogingen gedaan om de router aan de gang te krijgen als ik hem op Nat type 2 krijg staat hij de dag erna weer op 3 dus ik ben er klaar mee. bij mijn geeft hij aan dat NAT open staat dus aan mijn router kan het niet liggen en ik heb het alleen bij gta IV en over mijn probleem meer info Klik misschien een poortje openzetten met een hoog getal zoals 46677 of 52525? zeker proberen Staat er op de site van GTA4 support geen faq met de problemen die jij hebt? Heey, Weet iemand ookalweer het adres wat je moet invoeren bij je browser om bij je routerinstellingen te komen? alvast bedankt het was een soort ip adres ben het alleen ff kwijt Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 (bewerkt) Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga gewoon een nieuwe router kopen want ik heb al zoveel pogingen gedaan om de router aan de gang te krijgen als ik hem op Nat type 2 krijg staat hij de dag erna weer op 3 dus ik ben er klaar mee. bij mijn geeft hij aan dat NAT open staat dus aan mijn router kan het niet liggen en ik heb het alleen bij gta IV en over mijn probleem meer info Klik misschien een poortje openzetten met een hoog getal zoals 46677 of 52525? zeker proberen Staat er op de site van GTA4 support geen faq met de problemen die jij hebt? Heey, Weet iemand ookalweer het adres wat je moet invoeren bij je browser om bij je routerinstellingen te komen? alvast bedankt het was een soort ip adres ben het alleen ff kwijt Ga naar www.mijnip.nl . Vul je IP wat op de site staat in op je browser. En je bent er! Bewerkt: 22 oktober 2009 door Danoontje_nl Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga gewoon een nieuwe router kopen want ik heb al zoveel pogingen gedaan om de router aan de gang te krijgen als ik hem op Nat type 2 krijg staat hij de dag erna weer op 3 dus ik ben er klaar mee. bij mijn geeft hij aan dat NAT open staat dus aan mijn router kan het niet liggen en ik heb het alleen bij gta IV en over mijn probleem meer info Klik misschien een poortje openzetten met een hoog getal zoals 46677 of 52525? zeker proberen Staat er op de site van GTA4 support geen faq met de problemen die jij hebt? Heey, Weet iemand ookalweer het adres wat je moet invoeren bij je browser om bij je routerinstellingen te komen? alvast bedankt het was een soort ip adres ben het alleen ff kwijt Ga naar www.mijnip.nl . Vul je IP wat op de site staat in op je browser. En je bent er! Lukt niet, de laatste keer dat ik naar mn routerinstellingen ging ofzo was het 0.000.000.1 ofzo Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga gewoon een nieuwe router kopen want ik heb al zoveel pogingen gedaan om de router aan de gang te krijgen als ik hem op Nat type 2 krijg staat hij de dag erna weer op 3 dus ik ben er klaar mee. bij mijn geeft hij aan dat NAT open staat dus aan mijn router kan het niet liggen en ik heb het alleen bij gta IV en over mijn probleem meer info Klik misschien een poortje openzetten met een hoog getal zoals 46677 of 52525? zeker proberen Staat er op de site van GTA4 support geen faq met de problemen die jij hebt? ik heb 4 poorten open staat voor gta IV en mij LIVE geeft ook aan dat hij open staat Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga gewoon een nieuwe router kopen want ik heb al zoveel pogingen gedaan om de router aan de gang te krijgen als ik hem op Nat type 2 krijg staat hij de dag erna weer op 3 dus ik ben er klaar mee. bij mijn geeft hij aan dat NAT open staat dus aan mijn router kan het niet liggen en ik heb het alleen bij gta IV en over mijn probleem meer info Klik misschien een poortje openzetten met een hoog getal zoals 46677 of 52525? zeker proberen Staat er op de site van GTA4 support geen faq met de problemen die jij hebt? Heey, Weet iemand ookalweer het adres wat je moet invoeren bij je browser om bij je routerinstellingen te komen? alvast bedankt het was een soort ip adres ben het alleen ff kwijt Ga naar www.mijnip.nl . Vul je IP wat op de site staat in op je browser. En je bent er! Lukt niet, de laatste keer dat ik naar mn routerinstellingen ging ofzo was het 0.000.000.1 ofzo Welke router heb je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.