Forumrunner Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Onderwerp: Muziek Soort design: Signature Size design: 400x140 t/m 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Succes
Jesperkaj Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 (bewerkt) Ik neem deze uitdaging aan. Mijn sig: Bewerkt: 24 oktober 2009 door Jesperkaj
Forumrunner Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Forumrunner : Jesperkaj :
fera078 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Forumrunner 1+ Ik heb gekozen voor de sig van Forumrunner. Ik heb vaak de outcomes van Jesperkaj gezien en het is steeds dezelfde verhaal. Een achtergrond, een render in het midden met een border, eventuele effecten en tekst erbij. Als je kijkt naar de sig van Forumrunner is er een render met nog eentje erachter. De tekst is anders met een background erin. En heeft hij in mijn ogen mooie effecten gebruikt. Jesperkaj kan mooie sigs maken alleen het probleem is dat hij steeds hetzelfde doet, probeer dus wat anders. Mvg, Fera078
Kryziek Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Jesperkaj Die andere is gwn vaag en onleesbaar. Wat stijl betreft vind ik dit een mooie stijl. Of hij nu elke keer hetzelfde is maakt voor mij niet uit. Mooi is mooi
Visser23 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Jesperkaj: Een hele mooie signature met prachtige kleurencombinatie. De achtergrond heb je goed gemaakt, door middel van brush (?). Rood eroverheen met wat lichteffecten staat echt super. Goed gebruik van gemaakt! De render heb je goed uitgekozen en onderaan heb je hem prachtig weggewerkt in de achtergrond door midden van die effecten . Fouten zijn er eigenlijk niet gemaakt, want de render staat goed centraal en de signature is goed uitgewerkt. De tekst vind ik echter een minpuntje. Wel op de goede plaats, maar de kleur vind ik niet zo bijpassend helaas. De border is ook leuk gedaan. Forumrunner: Jou signature is erg 'clean'. Het lijkt eigenlijk alsof er erg weinig aan is gebeurd. Achtergrond gemaakt, vervagen, render erin, tekst erin en klaar. De achtergrond is de hele tijd hetzelfde, er zit geen variatie in. Daarnaast, de render is wel goed gekozen en geplaatst, maar uitgewerkt in de achtergrond is 'ie niet. De tekst is onleesbaar, dus dat schiet ook niet echt op. De border is wel goed. Stem: Jesperkaj, overduidelijk! @Fera: Het gaat er niet om of Jesperkaj steeds dezelfde soort maakt, maar welke van deze twee mooier is. Jou rate slaat nergens op.
Jesperkaj Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Sorry, toch een reactie van mij. Ik heb gekozen voor de sig van Forumrunner. Ik heb vaak de outcomes van Jesperkaj gezien en het is steeds dezelfde verhaal. Een achtergrond, een render in het midden met een border, eventuele effecten en tekst erbij. Waar gaat het om bij een battle, welke het best is of wat voor soort signature steeds iemand maakt? Als je kijkt naar de sig van Forumrunner is er een render met nog eentje erachter. Wow hé, kijk eens goed in mijn signature, tussen de naam en de normale render. Daar zie je ook nog een andere render.
fera078 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Sorry, toch een reactie van mij. Ik heb gekozen voor de sig van Forumrunner. Ik heb vaak de outcomes van Jesperkaj gezien en het is steeds dezelfde verhaal. Een achtergrond, een render in het midden met een border, eventuele effecten en tekst erbij. Waar gaat het om bij een battle, welke het best is of wat voor soort signature steeds iemand maakt? Als je kijkt naar de sig van Forumrunner is er een render met nog eentje erachter. Wow hé, kijk eens goed in mijn signature, tussen de naam en de normale render. Daar zie je ook nog een andere render. Wow? Een noob noemen ze dat. Maar ja... ik kan er niks aan doen dat mensen er niet tegen kunnen dat ze mijn stem niet krijgen. Voor mij: life is good en voor jou: life is hard
FrankDangerz Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik ben niet echt goed in dit soort dingen, te maken. Maar als ik zo kijk vind ik het overduidelijk dat Jesperkaj een betere sig heeft gemaakt. Het ziet er gewoon leuker uit. En de tekst van Forumrunner kan ik eerlijk gezegt niet lezen, kan aan mij liggen Vote: Jesperkaj
Recommended Posts