CJ_bob Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Hallo, Ik ben bezig met een mod te maken. Het spawn point word dat ship in Easter Basin waar je 5 sterren krijgt. Daar woorden ook een paar auto's van de mod gespawnd. Nu is mijn vraag, hoe kan ik wegkrijgen dat je daar een wanted level krijgt? Bob Reageren
hippiebus Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Hallo,Ik ben bezig met een mod te maken. Het spawn point word dat ship in Easter Basin waar je 5 sterren krijgt. Daar woorden ook een paar auto's van de mod gespawnd. Nu is mijn vraag, hoe kan ik wegkrijgen dat je daar een wanted level krijgt? Bob Met deze code: 0A24: enable_military_zones_wanted_level 1 Dan krijg je ook geen wanted meer bij area 69 Reageren
Beagle Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Nu geef je de standaard code, maar als hij 'm wil gebruiken moet je de boolean wel op FALSE zetten: 0A24: enable_military_zones_wanted_level 0 Reageren
CJ_bob Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Ik ben nog geen wonder in coding, waar moet ik deze neer zetten? Reageren
hippiebus Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Ik ben nog geen wonder in coding, waar moet ik deze neer zetten? Gewoon, op de plek waar jij het wilt. Als je voor altijd geen wanted daar wil krijgen maak je gewoon zo'n code: {$CLEO .cs} 0A24: enable_military_zones_wanted_level 0 0A93: end_custom_thread Reageren
Beagle Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Dan kan je beter bij de beginselen beginnen door middel van deze tutorial, en daarna andere SCM tutorials in de Master Tutorial List. Reageren
CJ_bob Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Moet ik dat alleen in het CS bestandje zetten? Reageren
Beagle Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Ja, maar je moet het wel in Sannybuilder doen, en dan compileren naar .cs. Dan in je CLEO map zetten. Reageren
CJ_bob Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Ik snap gewoon niet hoe je dat script moet maken, en ik wordt al gek als ik naar die tut kijk, hoe moet dat script er dan uitzien? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Zoals hippiebus dat zegt. Maar, je moet het toch eerst leren wil je kunnen modden? Ik ga toch ook niet naar de Olympische spelen, als ik een sport nog nooit beoefend heb, in de hoop dat ik toevallig ergens goed uit kom? Reageren
CJ_bob Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik heb het al een keer eerder geprobeerd, en het leukt me telkens maar niet. Reageren
CJ_bob Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Hallo,Ik ben bezig met een mod te maken. Het spawn point word dat ship in Easter Basin waar je 5 sterren krijgt. Daar woorden ook een paar auto's van de mod gespawnd. Nu is mijn vraag, hoe kan ik wegkrijgen dat je daar een wanted level krijgt? Bob Met deze code: 0A24: enable_military_zones_wanted_level 1 Dan krijg je ook geen wanted meer bij area 69 Kan je ook een special code hebben dat je alleen geen wanted level heb in dat schip? Reageren
Exoit Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Nee, het is of in alle militaire zones geen wanted level. Je hebt ook een code voor helemaal geen wanted level, of het is wel wanted leven. Dus of geen wanted level in militaire zone's of overal of overal wanted level maar er zijn geen code's om alleen één bepaald stuk geen wl te geven. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Je kunt er wel een bepaald script van schrijven... Gebruik de near point opcode, om te kijken of de speler daar in de buurt is. Zet hem dan af. Of, als je wel wilt dat je daar Wanted level dat je al hebt kunt krijgen, sla je wanted level op en stop dat in een loop tot je er weer uit bent. Simpel, en alles behalve onmogelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.