Jump to content

Geen wanted level schip in SF

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben bezig met een mod te maken. Het spawn point word dat ship in Easter Basin waar je 5 sterren krijgt. Daar woorden ook een paar auto's van de mod gespawnd. Nu is mijn vraag, hoe kan ik wegkrijgen dat je daar een wanted level krijgt?

Bob

Geplaatst:
Hallo,

Ik ben bezig met een mod te maken. Het spawn point word dat ship in Easter Basin waar je 5 sterren krijgt. Daar woorden ook een paar auto's van de mod gespawnd. Nu is mijn vraag, hoe kan ik wegkrijgen dat je daar een wanted level krijgt?

Bob

Met deze code:

0A24: enable_military_zones_wanted_level 1

Dan krijg je ook geen wanted meer bij area 69 :Y

Geplaatst:

Nu geef je de standaard code, maar als hij 'm wil gebruiken moet je de boolean wel op FALSE zetten:

0A24: enable_military_zones_wanted_level 0

Geplaatst:
Ik ben nog geen wonder in coding, waar moet ik deze neer zetten?

Gewoon, op de plek waar jij het wilt.

Als je voor altijd geen wanted daar wil krijgen maak je gewoon zo'n code:

{$CLEO .cs}
0A24: enable_military_zones_wanted_level 0
0A93: end_custom_thread

Geplaatst:

Ik snap gewoon niet hoe je dat script moet maken, en ik wordt al gek als ik naar die tut kijk, hoe moet dat script er dan uitzien?

Geplaatst:

Zoals hippiebus dat zegt. Maar, je moet het toch eerst leren wil je kunnen modden? Ik ga toch ook niet naar de Olympische spelen, als ik een sport nog nooit beoefend heb, in de hoop dat ik toevallig ergens goed uit kom?

Geplaatst:

Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik heb het al een keer eerder geprobeerd, en het leukt me telkens maar niet.

Geplaatst:
Hallo,

Bob

Met deze code:

0A24: enable_military_zones_wanted_level 1

Dan krijg je ook geen wanted meer bij area 69 :Y

Kan je ook een special code hebben dat je alleen geen wanted level heb in dat schip?

Geplaatst:

Nee, het is of in alle militaire zones geen wanted level.

Je hebt ook een code voor helemaal geen wanted level, of het is wel wanted leven. Dus of geen wanted level in militaire zone's of overal of overal wanted level maar er zijn geen code's om alleen één bepaald stuk geen wl te geven. :N

Geplaatst:
:7 Je kunt er wel een bepaald script van schrijven... Gebruik de near point opcode, om te kijken of de speler daar in de buurt is. Zet hem dan af. Of, als je wel wilt dat je daar Wanted level dat je al hebt kunt krijgen, sla je wanted level op en stop dat in een loop tot je er weer uit bent. Simpel, en alles behalve onmogelijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...