michaelgsx Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 hey ik vraag me af hoe je aan extra sterren komt met multiplayer game gewoon door zoveel mogelijk mensen te killen en geld te verdienen?? heb ook het idee dat mensen met meer sterren langer blijven leven als je op ze schiet groet Reageren
Dakendak Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 hey ik vraag me af hoe je aan extra sterren komt met multiplayer gamegewoon door zoveel mogelijk mensen te killen en geld te verdienen?? heb ook het idee dat mensen met meer sterren langer blijven leven als je op ze schiet groet Sorry dat ik geen antwoord kan geven op je vraag , maar ik meld wel even dat dit in het multiplayer forum/topic moet . Reageren
Sentasi Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Die sterren zijn 'Ranks', van 0 t/m 10. * Rank 0 - $0 -- This is the beginning rank for online Multiplayer * Rank 1 - $1,000 * Rank 2 - $10,000 * Rank 3 - $50,000 * Rank 4 - $100,000 * Rank 5 - $250,000 * Rank 6 - $500,000 * Rank 7 - $750,000 * Rank 8 - $1 Miljoen * Rank 9 - $2.5 Miljoen * Rank 10 - $5 Miljoen Deze bedragen heb je in totaal nodig om bijbehorende rank te halen. En ik ben zelf rank 10, en ik ga net zo snel en makkelijk dood als iemand met rank 0, een hoge rank 'beschermt' niet. Reageren
yosata Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 hey ik vraag me af hoe je aan extra sterren komt met multiplayer gamegewoon door zoveel mogelijk mensen te killen en geld te verdienen?? heb ook het idee dat mensen met meer sterren langer blijven leven als je op ze schiet groet Om meer sterren te krijgen moet je wel in ranked servers gaan, als je gewoon een player match doet dan krijg je er niets bij, hoeveel kills je ook maakt Reageren
DingKing Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 <!--quoteo(post=1512450:date=20 Oct 2009, 13:43:08:name=michaelgsx)--><div class='quotetop'>QUOTE(michaelgsx @ 20 Oct 2009, 13:43:08) <a href="index.php?act=findpost&pid=1512450"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->hey ik vraag me af hoe je aan extra sterren komt met multiplayer game gewoon door zoveel mogelijk mensen te killen en geld te verdienen?? heb ook het idee dat mensen met meer sterren langer blijven leven als je op ze schiet groet<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Om meer sterren te krijgen moet je wel in ranked servers gaan, als je gewoon een player match doet dan krijg je er niets bij, hoeveel kills je ook maakt Ik dacht zelf ook eerst van waar is mijn geld, maar toen kwam ik erachter dat ik ranked moest . Gewoon veel tijd aan besteden. Na 2 uur zit je wel op 4 of 5 als je opschiet, geen zeikerige mensen om je heen hebt en je een beetje kan spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.