Jump to content

Multiplayer game aantal sterren

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik vraag me af hoe je aan extra sterren komt met multiplayer game

gewoon door zoveel mogelijk mensen te killen en geld te verdienen??

heb ook het idee dat mensen met meer sterren langer blijven leven als je op ze schiet

groet

Geplaatst:

heb ook het idee dat mensen met meer sterren langer blijven leven als je op ze schiet

groet

Sorry dat ik geen antwoord kan geven op je vraag , maar ik meld wel even dat dit in het multiplayer forum/topic moet . ;)

Geplaatst:

Die sterren zijn 'Ranks', van 0 t/m 10.

* Rank 0 - $0 -- This is the beginning rank for online Multiplayer

* Rank 1 - $1,000

* Rank 2 - $10,000

* Rank 3 - $50,000

* Rank 4 - $100,000

* Rank 5 - $250,000

* Rank 6 - $500,000

* Rank 7 - $750,000

* Rank 8 - $1 Miljoen

* Rank 9 - $2.5 Miljoen

* Rank 10 - $5 Miljoen

Deze bedragen heb je in totaal nodig om bijbehorende rank te halen.

En ik ben zelf rank 10, en ik ga net zo snel en makkelijk dood als iemand met rank 0, een hoge rank 'beschermt' niet.

Geplaatst:

groet

Om meer sterren te krijgen moet je wel in ranked servers gaan, als je gewoon een player match doet dan krijg je er niets bij, hoeveel kills je ook maakt

Geplaatst:

<!--quoteo(post=1512450:date=20 Oct 2009, 13:43:08:name=michaelgsx)--><div class='quotetop'>QUOTE(michaelgsx @ 20 Oct 2009, 13:43:08) <a href="index.php?act=findpost&pid=1512450"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->hey ik vraag me af hoe je aan extra sterren komt met multiplayer game

groet<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Om meer sterren te krijgen moet je wel in ranked servers gaan, als je gewoon een player match doet dan krijg je er niets bij, hoeveel kills je ook maakt

Ik dacht zelf ook eerst van waar is mijn geld, maar toen kwam ik erachter dat ik ranked moest :bonk: . Gewoon veel tijd aan besteden. Na 2 uur zit je wel op 4 of 5 als je opschiet, geen zeikerige mensen om je heen hebt en je een beetje kan spelen :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...