Jump to content

Definition wijzigen


JeGe

Recommended Posts

Hey,

ik weet niet goed waar dit thuis hoort dus post ik het maar hier.. als het verplaatst wordt zie ik het vanzelf :puh:

Ik vraag me dus af of je de Definition modus in GTA IV op de PC kan wijzigen.

Want het word té veel geblurred of hoe het ook heet maar de schaduwen zien er wel een stuk beter door uit!

Is er dus een bestandje in de GTA folder waar je dat kan aanpassen?

Alvast bedankt :tu:

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

ik weet niet goed waar dit thuis hoort dus post ik het maar hier.. als het verplaatst wordt zie ik het vanzelf :puh:

Ik vraag me dus af of je de Definition modus in GTA IV op de PC kan wijzigen.

Want het word té veel geblurred of hoe het ook heet maar de schaduwen zien er wel een stuk beter door uit!

Is er dus een bestandje in de GTA folder waar je dat kan aanpassen?

Alvast bedankt :tu:

Gewoon bij het ingame menu de graphics bijstellen? of wil jij iets speciaal? bedoelde je high definition?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

ik weet niet goed waar dit thuis hoort dus post ik het maar hier.. als het verplaatst wordt zie ik het vanzelf :puh:

Ik vraag me dus af of je de Definition modus in GTA IV op de PC kan wijzigen.

Want het word té veel geblurred of hoe het ook heet maar de schaduwen zien er wel een stuk beter door uit!

Is er dus een bestandje in de GTA folder waar je dat kan aanpassen?

Alvast bedankt :tu:

Gewoon bij het ingame menu de graphics bijstellen? of wil jij iets speciaal? bedoelde je high definition?

Nee op de PC kun je in Graphics menu (ook door simpelweg in-game op P te drukken) een soorft effect in en uitschakelen.

De schaduwen worden er mooier door, maar de rest word helemaal wazig.. en dat wil ik kunnen aanpassen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...