needhack Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 hallo. ik wil graag een bus texturen . maar ik weet niet hoe ik de bestemming text kan maken. je weet wel. met die puntjes. kan iemand me vertellen hoe dit moet? ik zal wachten! Reageren
Beagle Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Erg moeilijk om dit animerend te krijgen, dus dat word gewoon een stilstaande texture.. Reageren
needhack Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Erg moeilijk om dit animerend te krijgen, dus dat word gewoon een stilstaande texture.. eh. ik hoop dat ik je goed begrijp. maar ik wil geen animatie. ik wil gewoon dat er zo staat bijVOORBEELD: 47|Centraal station maar dan niet gewoon letters maar je weet wel.. die punt lettertjes.. die groene shiwt. bijvoorbeeld op deze foto. die soort lettertype wil ik http://www.dekrantvangouda.nl/fileadmin/de...nexxion-bus.jpg Reageren
Beagle Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Photoshop met dat lettertype. Op DaFont.com staan wel veel lettertypes. Reageren
needhack Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 (bewerkt) Photoshop met dat lettertype. Op DaFont.com staan wel veel lettertypes. bedankt! maar welke photoshop? ik heb geen ervaring met photoshop maar ik weet wel dat er meerdere versies zijn. en hoe heet die lettertype in photoshop?? Alvast vet bedankt eh! Bewerkt: 20 oktober 2009 door needhack Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Als je gewoon een lettertype op een zwart stukje achtergrond doet, dan kun je gewoon elk foto bewerk programma gebruiken. Je zou zelfs paint nog kunnen gebruiken voor zo´n klein klusje. Sla het bestand wel op als .png, want dan blijft de kwaliteit van de afbeelding beter. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 (bewerkt) Dit heb ik ook gedaan voor mijn bus: Met paint Gewoon van DaFont.com Bewerkt: 20 oktober 2009 door _Night-Men_ Reageren
needhack Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 special thanks to Donald-Duck hier mag een op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.