Jump to content

Heb dringend hulp nodig


needhack

Recommended Posts

beste leden, ik wou jullie om advies vragen omdat ik niet zo heel erg technisch ben.

ik wil echt fkin graag de LEUKE spellen spelen. maar ik lagg al bij GTA SA en americas army enzo.

maar ik heb niet zomaar 300 euro om '' heel effe '' een nieuwe grafische kaart te kopen.

wat is nu een alternatief? ik wil nogmaals egt graag de leuke spellen op mijn pc spelen..

alvast bedankt!

EDIT: mijn graf. kaart is een Via Chrome

-Stefan

Bewerkt: door needhack
Link to comment
Delen op andere websites

bidden tot God en hopen dat je toch 300 euro vindt..

Nee je raadt het zelf al, je zult moeten investeren, er is geen alternatief.

PS: zoek werk ofzo?

1. ik mag nog niet werken

2. als er geen alternatief is hoef je geen post achter te laten :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

bidden tot God en hopen dat je toch 300 euro vindt..

Nee je raadt het zelf al, je zult moeten investeren, er is geen alternatief.

PS: zoek werk ofzo?

1. ik mag nog niet werken

2. als er geen alternatief is hoef je geen post achter te laten :tu:

alternatief is er gewoon niet nee, betere PCs kosten ALTIJD geld, als je een spel wilt proberen ga je naar een beurs.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek werk.

Wat voor een PC heb je nu? (Processor, ram, mobo, windows)

Wat kun je uitgeven?

Welke spellen heb je in gedachten en hoe wil je ze spelen?

g**verdomme ben je blind ofzo? ik zei ik mag nog niet werken.|

en kheb windows XP.

PS: ik heb gehoord dat je je gigabytes kan inruile voor virtuele ram. gaat dit helpe?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek werk.

Wat voor een PC heb je nu? (Processor, ram, mobo, windows)

Wat kun je uitgeven?

Welke spellen heb je in gedachten en hoe wil je ze spelen?

g**verdomme ben je blind ofzo? ik zei ik mag nog niet werken.|

en kheb windows XP.

PS: ik heb gehoord dat je je gigabytes kan inruile voor virtuele ram. gaat dit helpe?

Je kunt altijd klusjes doen etc. Kranten van de buurjongen een paar weekjes overnemen, heb je al ongeveer 100 euro binnengesleept.

En wat voor een computer heb je? We kunnen je niets adviseren als je niets wilt zeggen wat er al in zit. Een Pentium 3 in combinatie met een GTX295 is niet echt wat je noemt een vooruitgang.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dat ikt je reactie keurig netjes oppakt en gewoon antwoord geeft, maar anders had je weer een gesloten topic en een aanpassing in je warnlevel gehad......je stelt een vraag en iedereen antwoord daar keurig op en het is dan niet de bedoeling dat jij a) bepaalt wie er wel en wie er niet mag posten en b) uit je slof schiet omdat iemand een (logische) opmerking maakt. Let daar alsjeblieft op....

En verder: tsja, aan elke PC hangt een bepaald prijskaartje en een bepaald niveau en op een gegeven moment zal je merken dat je met je PC niet meer de spellen kan spelen die je graag zou willen. En dan kun je her en der wel een noodgreep uithalen met virtueel geheugen of iets dergelijks maar uiteindelijk "hang" je gewoon voor een nieuwe PC of voor nieuwe onderdelen ervan. Daar helpt niets tegen helaas. En dus zul je (als je niet mag werken) je ouders lief moeten aankijken om je te helpen of fan moeten worden van het genre Pacman, Tetris en Patience.......zonder gekheid: ik vrees dat geld uitgeven echt de enige mogelijkheid is......

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek werk.

Wat voor een PC heb je nu? (Processor, ram, mobo, windows)

Wat kun je uitgeven?

Welke spellen heb je in gedachten en hoe wil je ze spelen?

g**verdomme ben je blind ofzo? ik zei ik mag nog niet werken.|

en kheb windows XP.

PS: ik heb gehoord dat je je gigabytes kan inruile voor virtuele ram. gaat dit helpe?

Je kunt altijd klusjes doen etc. Kranten van de buurjongen een paar weekjes overnemen, heb je al ongeveer 100 euro binnengesleept.

En wat voor een computer heb je? We kunnen je niets adviseren als je niets wilt zeggen wat er al in zit. Een Pentium 3 in combinatie met een GTX295 is niet echt wat je noemt een vooruitgang.

sorry ik begrijp die buitenaardse taal niet. het enige wat ik weet is dat ik een windows XP heb . al een paar jaartjes oud. met graf. kaart via chrome.

kan een nieuwe driver me helpen>?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek werk.

Wat voor een PC heb je nu? (Processor, ram, mobo, windows)

Wat kun je uitgeven?

Welke spellen heb je in gedachten en hoe wil je ze spelen?

g**verdomme ben je blind ofzo? ik zei ik mag nog niet werken.|

en kheb windows XP.

PS: ik heb gehoord dat je je gigabytes kan inruile voor virtuele ram. gaat dit helpe?

Je kunt altijd klusjes doen etc. Kranten van de buurjongen een paar weekjes overnemen, heb je al ongeveer 100 euro binnengesleept.

En wat voor een computer heb je? We kunnen je niets adviseren als je niets wilt zeggen wat er al in zit. Een Pentium 3 in combinatie met een GTX295 is niet echt wat je noemt een vooruitgang.

sorry ik begrijp die buitenaardse taal niet. het enige wat ik weet is dat ik een windows XP heb . al een paar jaartjes oud. met graf. kaart via chrome.

kan een nieuwe driver me helpen>?

Als je zo'n houding gaat aannemen, dan stem ik voor een slotje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...