onbekendeIV Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Dan is het dus jouw mods en niet model. Nu liet je iedereen in de waan dat je de velgen zelf ook had gemaakt, en dat is niet het geval. Op zich ziet het er goed uit, daar niet van. Maar een beetje meer duidelijkheid mag toch wel. sorry, Reageren
Jorge_F Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Dan is het dus jouw mods en niet model. Nu liet je iedereen in de waan dat je de velgen zelf ook had gemaakt, en dat is niet het geval. Op zich ziet het er goed uit, daar niet van. Maar een beetje meer duidelijkheid mag toch wel. sorry, Wij kunnen hier een beetje slecht tegen hoor onbekendeIV. Ik vraag je uit de grond van me hart om pas weer een topic in dit subforum te openen wanneer je zelf een mod hebt gemaakt of écht iets te melden heb . Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 (bewerkt) Dan is het dus jouw mods en niet model. Nu liet je iedereen in de waan dat je de velgen zelf ook had gemaakt, en dat is niet het geval. Op zich ziet het er goed uit, daar niet van. Maar een beetje meer duidelijkheid mag toch wel. sorry, Wij kunnen hier een beetje slecht tegen hoor onbekendeIV. Ik vraag je uit de grond van me hart om pas weer een topic in dit subforum te openen wanneer je zelf een mod hebt gemaakt of écht iets te melden heb . ok is afgesproken doe maar een voor dit topic, we vergeten dit oke? ben trouwens een ZR350 cabrio aan het maken is het goed om daarmee een nieuwe topic te open als deze toch gaat sluiten. Bewerkt: 21 oktober 2009 door onbekendeIV Reageren
Jorge_F Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Dan is het dus jouw mods en niet model. Nu liet je iedereen in de waan dat je de velgen zelf ook had gemaakt, en dat is niet het geval. Op zich ziet het er goed uit, daar niet van. Maar een beetje meer duidelijkheid mag toch wel. sorry, Wij kunnen hier een beetje slecht tegen hoor onbekendeIV. Ik vraag je uit de grond van me hart om pas weer een topic in dit subforum te openen wanneer je zelf een mod hebt gemaakt of écht iets te melden heb . ok is afgesproken doe maar een voor dit topic, we vergeten dit oke? ben trouwens een ZR350 cabrio aan het maken is het goed om daarmee een nieuwe topic te open als deze toch gaat sluiten. Gelieve alleen wanneer je screens hebt van daadwerkelijk progress, anders ben ik bang dat je iedereen zult gaan vervelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.