hippiebus Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Als ik voertuigspawns vlak bij savehouses maak, wordt het voertuig verplaatst (Naar ongeveer 20 meter afstand van het huis) Hoe komt dit? Reageren
Pesimist Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 vliegt de voertuig weg of spawnt die gewoon ver weg? Reageren
hippiebus Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 vliegt de voertuig weg of spawnt die gewoon ver weg? Dat laatste Reageren
Beagle Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Welk programma gebruik je voor het verkrijgen van de coördinaten? SA Place Manager wijkt soms nogal af, dus gebruik de Coord tool in Sannybuilder . Reageren
hippiebus Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Welk programma gebruik je voor het verkrijgen van de coördinaten? SA Place Manager wijkt soms nogal af, dus gebruik de Coord tool in Sannybuilder . Allebij Maar het gebeurt niet bij plaatsen die van mijn savehuizen wegzijn. Dus het moet daar wel aan liggen, kan iemand anders niet kijken of die wel auto's kan spawnen bij een savehouse? Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 volgens mij kunnen er in een cirkel rond het punt waar je terugspawnt geen voertuigen worden gespawnt, dat is ook de reden waarom je voertuig regelmatig weg is als je weer terug in het spel komt en je hem dichbij hebt gezet. Reageren
hippiebus Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2009 volgens mij kunnen er in een cirkel rond het punt waar je terugspawnt geen voertuigen worden gespawnt, dat is ook de reden waarom je voertuig regelmatig weg is als je weer terug in het spel komt en je hem dichbij hebt gezet. Dank je, dat is het denk ik. Weet je toevallig ook hoeveel meter dat is? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Geef eens wat uitleg over je probleem. Zit je op grote afstand voor je daar naartoe gaat? Dan is het mogelijk de auto eerst wel op de goede plek spawned, maar door de grond zakt. Dan wordt hij inderdaad regelmatig op een path gezet, of in ieder geval niet op de goede plek. Dat is simpel te verhelpen door te kijken of je binnen een bepaalde sphere zit van de auto, en hem dan pas te spawnen. Daarnaast kan je proberen om de "extinguish_all_fires_at" opcode te gebruiken. Dit zorgt (soms) ervoor dat er op die plaats grond komt, waardoor je het wel kan spawnen. Een andere mogelijkheid is om te spelen met Lock In Current Position opcode, maar dat is veel testen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.