MrKooKie Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Mijn eerste wallpaper. Wat ik gedaan heb, is een graffiti achter de paal op de metro gezet. Reageren
Dakendak Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Mijn eerste wallpaper. Wat ik gedaan heb, is een graffiti achter de paal op de metro gezet. Nou , ik vind dat het niet echt op de metro plakt . Het lijkt er voor te vliegen . Toch een 7 ! Reageren
flippie13 Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Wat heb je nou precies gedaan? :$ De graffiti achter de paal en op de metro geplakt? Of zat de graffiti er al op? Overigens, als je in zoomt zie je dat de graffiti over 2 openstaande deuren loopt, en dat de graffiti ook over een raam loopt. Als je de graffiti er beter opplakt ziet het er wel mooi uit, maar nu ziet het er in mijn ogen een beetje simpel uit. (Graffiti uitknippen, plakken, delen weggummen waar de paal zit en de opicaty iets lager zetten.) Ga wel zo door Dan word het wel mooi! Reageren
BigM Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Mijn eerste wallpaper. Wat ik gedaan heb, is een graffiti achter de paal op de metro gezet. Nou , ik vind dat het niet echt op de metro plakt . Het lijkt er voor te vliegen . Toch een 7 ! Mee eens het is er ook gewoon over een ingang/uitgang van de metro geplakt waardoor het eerder lijkt alsof hij ervoor staat als er daadwerkelijk op. 5 Voor het idee. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Is dat niet de bedoeling van een walpaper? Dat de graffiti er zeg maar niet helemaal tegen aan zit maar er tussen in, zodat het een mooi effect heeft? Maar goed, ik heb daar niet zoveel verstand van maar als het jou bedoeling is geweest om hem daadwerkelijk op de metro te zetten is het je aardig mislukt. De graffiti zit gewoon over de ingang van de metro en loopt gewoon door. Ook is hij veel te groot maar voor de moeite geef ik je ook een 5. Ik kan het ook mis hebben en dat dit zo hoort bij een walpaper, ik hoor het nog wel. Reageren
.Senne Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Perspectief zit goed, achter de paal zit het ook goed gedaan. Dus erg netjes, maar àls het de bedoeling was om de graffiti echt óp de metro te laten zitten, probeer dan eens de graffiti-layer op overlay te zetten. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Je ziet dat de metro ribbels heeft en die zitten niet in de graffiti tekening dus het lijkt er niet egt op dat hij erop is getekent maar wel nice gemaakt voor de rest Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.