water Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 (bewerkt) Hey, als ik de radiozenders aanpas heb ik irritant gedoe met geuis enzo. De ene keer doet hij dat wel en de andere keer niet en met gangradiozenders gebeurt het soms ook tijdens het rijden. En 1 radiozender doet hij helemaal niet. Weet ik iemand hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt. Bewerkt: 20 oktober 2009 door water Reageren
water Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Het is me nog steeds niet gelukt Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Hoe heb je het dan gedaan? Voor zover ik weet staan de radiostations op CD, dus valt er weinig te modden... Reageren
water Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Ze staan in de map GTAudio, daar heb ik de zenders vervangen voor nieuwe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.