UnLoaD3R Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Hey allemaal, Ik heb nu al 2 dagen San Andreas voor de PC... best een topspel maar nu ik al zo lang Vice City gespeeld te hebben en Driv3r ben ik zo ontevreden over de besturing van de wagens (dat al sowieso) en dan nog het ergste, het verkeer.... IEDEREEN RIJD ZO BAGGER..... Ik ga gewoon normaal goed rijden, komt er opeens een harde truck op me af rijden.. waardoor we allebij stoppen en daardoor een kettingbotsing ontstaat... dit is echt zo enorm dom en bagger.. Ik ben zo erg Driv3r gewend en bij Vice City was dit ook niet, bij die games was dit helemaal niet. En bij San Andreas beukt iedereen op elkaar, en zelf rij je ook gewoon kut want de kans dat je tegen een lantaarnpaal op rijd is al erg groot, of je moet perfect rustig rijden..... Maar het verkeer ZUIGT, hoe is dat bij jullie ........ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loek Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik vind het rijde ook niet zo fijn... als je per ongelijk tege iemand aan knalt begint die op je los te beuken :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Topic bestaat eigenlijk al. Ik vind het ook niet zo lekker rijden in ieder geval, maar het went wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
UnLoaD3R Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik vind het rijde ook niet zo fijn... als je per ongelijk tege iemand aan knalt begint die op je los te beuken :o hehe ja, maar dat nog niet eens.. Al ga je een stukje rijden midden in de straten rijd er altijd iemand tegen je aan.. Vooral op de snelwegen rijd iedereen als een hond, soms rijden ze met volle snelheid vanachter tegen je wagen. Ik weet verder niet of dit ook op de ps2 en de xbox zo is, maar op de pc erger me ik er wel aan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10395 :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Man ik ging net trein rijden, ik stopte even en ik hoorde overal ontploffingen. Wat bleek? Iedereen botste op elkaar, da was gewoon niet normaal, ontploffing na ontploffing. Kunnen ze dat niet beter maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Man ik ging net trein rijden, ik stopte even en ik hoorde overal ontploffingen. Wat bleek? Iedereen botste op elkaar, da was gewoon niet normaal, ontploffing na ontploffing. Kunnen ze dat niet beter maken? Lol, heb ik ook gehad. Ik vind het juist wel realistisch, er ontstaat wel vaker een botsing. [alleen is het in SA wat overdreven :lol:] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Man ik ging net trein rijden, ik stopte even en ik hoorde overal ontploffingen. Wat bleek? Iedereen botste op elkaar, da was gewoon niet normaal, ontploffing na ontploffing. Kunnen ze dat niet beter maken? Lol, heb ik ook gehad. Ik vind het juist wel realistisch, er ontstaat wel vaker een botsing. [alleen is het in SA wat overdreven :lol:] WAT overdreven? Een beetje heel erg... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Het is idd onbegrijpelijk dat R* daar niet meer aandacht aan heeft besteed oké dat zullen ze misschien wel op een normale manier gedaan hebben. Maar neem eens de tijd om die mensen achter het stuur eens aandachtig te bestuderen, onbegrijpelijk net als met die trein, ik zie hem al van de verte aankomen dus ik geeft flink gas, maar wat doet die gast achter me? die blijft vrolijk staan en komt door de explosie om, Hoe gek kan een mens zijn? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik hoop dat ze er de tijd voor nemen dat er ooit een patch komt dat dat over is, want een botsing mag wel, maar zo is een beetje TE! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ja op de snelweg is het niet normaal. Maar op de gewone weg is dat wel normaal, als je goed uitkijkt rijd niemand tegen je aan en ze stoppen bij toch altijd. Maar wat ik wel vaag vind is die bochten, Je ziet keihard een auto aankomen en daar is dan een bocht en ineens gaat hij keihard naar link/rechts dat ook niet echt zo realistisch maar voor de rest is het wel goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
UnLoaD3R Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Het is idd onbegrijpelijk dat R* daar niet meer aandacht aan heeft besteed oké dat zullen ze misschien wel op een normale manier gedaan hebben. Maar neem eens de tijd om die mensen achter het stuur eens aandachtig te bestuderen, onbegrijpelijk net als met die trein, ik zie hem al van de verte aankomen dus ik geeft flink gas, maar wat doet die gast achter me? die blijft vrolijk staan en komt door de explosie om, Hoe gek kan een mens zijn? :blink: haha, ja idd Vage shit, in de bergen zie ik sommige wagens gewoon naar beneden storten.. SICK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik heb eens een auto tegen me aan gekregen via een berg vanwege een ongelukje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinniej Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik reed met mijn motor op de snelweg, komt er een truck achter op mij rijden... Ik reed verdorie topspeed :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ronduit ---> KLOTE <-- <_< Wil ik mn wagen laten parkeren door die gasten bij de parkeer garage.. en elke keer knalt er een auto VOL op, heel de auto weer kapot natuurlijk :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.