Jump to content

San Andreas - Het verkeer

UnLoaD3R

Recommended Posts

Haha stressers :D

Vindt et wel cool.. zet 1 auto op de snelweg en shiet een schot, heerlijk om de kettingbotsingen te zien ontstaan, tot er een auto boem gaat, dan gaat het hele zooite, prachtig! :lol:

Delen op andere websites

hahahahahah zeker goed , hoe iedereen aan het klagen is over 't verkeer , dát zal wel het doel geweest zijn van R* , om jullie op te schrikken

in vice was 't verkeer weer te braaf , hier is het verkeer gewoon redelijk realistisch , cmon man 't is wel calefornie waar we ons in verkeren :puh:

Delen op andere websites

hahahahahah zeker goed , hoe iedereen aan het klagen is over 't verkeer , dát zal wel het doel geweest zijn van R* , om jullie op te schrikken

in vice was 't verkeer weer te braaf , hier is het verkeer gewoon redelijk realistisch , cmon man 't is wel calefornie waar we ons in verkeren :puh:

Je kan ook overdrijven...... Sommig weg-gedrag irriteert me mateloos...

Delen op andere websites

hahahahahah zeker goed , hoe iedereen aan het klagen is over 't verkeer , dát zal wel het doel geweest zijn van R*  , om jullie op te schrikken

in vice was 't verkeer weer te braaf , hier is het verkeer gewoon redelijk realistisch , cmon man 't is wel calefornie waar we ons in verkeren  :puh:

haha, het is nu half 5 s'ochtends, heb heel de nacht San Andreas lopen spelen en heb me DOOD GELACHEN!! Ik heb denet de ergste kettingbotsing OOIT meegemaakt, echt meer dan 30 auto's knalden op elkaar, toen kwam er niets meer bij (omdat dat het maximale is) dus ging ik ff een eindje weglopen zodat hij weer de volgende kon laden...

Een auto stond stil op de rijksweg, daarna volgde meer dan 30 wagens..

Zelfs de cops zat vast, en er ontstonden schietpartijen van boze gasten die tegen elkaar waren gereden..

Ook kwam er een gang, en er ontstond EEN fuck*ing RUZIE!!

Ik heb ook nog ff één printscreen gemaakt, ik had iets van 20 foto's gemaakt met m'n camera maar ze zijn allemaal mislukt want die map is leeg :angry:

Hier één foto: (bug), hier zie je hoe iemand zoooo hard op iemand in rijd en er gewoon door heen is geramt :D

s.a1.JPG

Morgen ga ik weer ff een kettingbotsing bekijken! LATERZ

Delen op andere websites

Dat het op de snelweg zo vaak gebeurd is een beetje een programmeerfout.

Het komt hier door:

Het verkeer past zich aan aan jouw snelheid. Rijd jij snel, rijden hun ook snel en vice versa.

Als er dan 1 auto moet stoppen is die remweg van de andere auto's langer kunnen dus niet op tijd stoppen. Dit veroorzaakt de vele ongelukken.

Delen op andere websites

AI valt zeker een beetje tegen, maar ik vind dat de auto's juist wel lekkerder rijden, in VC kan je met volle snelheid door een bocht, in SA kan dat niet en in werkelijkheid kan dat ook niet, ook niet met een sportwagen!

ALs je steeds rond je as draait moet je niet teveel gas geven in de bochten, n het echt zou je met bepaalde auto's ook rond je as draaien ;)

Delen op andere websites

ik heb nergens last van want ik vind het wel tophumor om steeds die botsinge te zien :puh:

ik zat laatst in een truck en reed har tege een wage zodat die via de andere klant van de snelweg in de oceaan vloog :blink:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...