marcootje Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Hallo, Ik heb gisteren GTA IV gekocht voor de pc (ja, lekker vroeg ), en probeer hem net te installeren. Echter stuitte ik op een probleem, want in AUTORUN.exe staan allemaal vage tekens (zie bijlage). Ik drukte dan maar op het grote knopje en warempel, hij ging installeren. Maar het is natuurlijk niet goed, allemaal van die vage tekens. Vraagje dus: is dit een bekend voorval? kan het schadelijk zijn? Vraagje 2: ik zit op het moment van de screenshot zo'n half uur te installeren, dit duurt dus heel erg lang. Ik wist dat het *lang* zou duren, maar ZO lang? Het kan dus makkelijk 2 uur gaan duren! Hadden jullie dit ook? Is dit bekend? Of heb ik op het verkeerde knopje gedrukt? Alvast bedankt. Marco Reageren
Dakendak Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Hallo,Ik heb gisteren GTA IV gekocht voor de pc (ja, lekker vroeg ), en probeer hem net te installeren. Echter stuitte ik op een probleem, want in AUTORUN.exe staan allemaal vage tekens (zie bijlage). Ik drukte dan maar op het grote knopje en warempel, hij ging installeren. Maar het is natuurlijk niet goed, allemaal van die vage tekens. Vraagje dus: is dit een bekend voorval? kan het schadelijk zijn? Vraagje 2: ik zit op het moment van de screenshot zo'n half uur te installeren, dit duurt dus heel erg lang. Ik wist dat het *lang* zou duren, maar ZO lang? Het kan dus makkelijk 2 uur gaan duren! Hadden jullie dit ook? Is dit bekend? Of heb ik op het verkeerde knopje gedrukt? Alvast bedankt. Marco Ik had dit ook , gewoon op het linkse knopje drukken . En ja ,het is normaal dat ie zo lang duurt Reageren
marcootje Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 ok en jij kon het spel ook gewoon perfect spelen? Reageren
Dakendak Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 ok en jij kon het spel ook gewoon perfect spelen? Ja Reageren
marcootje Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 ok mooi dan hoef ik me daarover niet meer druk te maken bedankt Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 ok mooi dan hoef ik me daarover niet meer druk te makenbedankt ik denk dat dat bij veel mensen is,had dit ook en kan het gewoon perfect spelen,ik weet niet wat het is maar het is normaal. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Klopt het ook dat je veel dingen moet installeren voor games for windows live? Want dat heb ik Reageren
Kryziek Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Op mijn pc deden zelfs de stomste en kleinste dingen er lang over om te installeren. Maar na een herinstallatie van me harde schijf was hij weer snel. Mischien heb je veel troep op de schijf staan Reageren
marcootje Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 er staat veel op m'n schijf, maar het meeste is geen troep Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 lol dat hoort zo had ik ook Reageren
VivaElPresidente117 Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Hallo,Ik heb gisteren GTA IV gekocht voor de pc (ja, lekker vroeg ), en probeer hem net te installeren. Echter stuitte ik op een probleem, want in AUTORUN.exe staan allemaal vage tekens (zie bijlage). Ik drukte dan maar op het grote knopje en warempel, hij ging installeren. Maar het is natuurlijk niet goed, allemaal van die vage tekens. Vraagje dus: is dit een bekend voorval? kan het schadelijk zijn? Vraagje 2: ik zit op het moment van de screenshot zo'n half uur te installeren, dit duurt dus heel erg lang. Ik wist dat het *lang* zou duren, maar ZO lang? Het kan dus makkelijk 2 uur gaan duren! Hadden jullie dit ook? Is dit bekend? Of heb ik op het verkeerde knopje gedrukt? Alvast bedankt. Marco Ik had dit ook , gewoon op het linkse knopje drukken . En ja ,het is normaal dat ie zo lang duurt ik heb dat ook nu maar probleem is da ik in het volgend venster de boodschap "Your system is incompatible with %P. Please Follow the link below for more information." en ik heb geen link daaronder. Grtz. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Dan moet je even XP Service Pack 3 downloaden, of als je Vista hebt Service Pack 2. Reageren
jvj Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 (bewerkt) ik had dit ook, ik had allemaal chinese tekens. en mijn pc voert altijd de laatste updates uit. (nog steeds het chinees). geen probleem als je weet waar de juiste knoppen van een installatiewizard weet zijn. maar dat bericht van de niet-compatibliteit had ik niet. Bewerkt: 30 oktober 2009 door jvj Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Dan moet je even XP Service Pack 3 downloaden, of als je Vista hebt Service Pack 2. Als je Vista hebt moet je toch Service Pack 1 downloaden? Of zit ik hier nou weer eens fout? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.