Jump to content

Rare tekens in installatie


marcootje

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb gisteren GTA IV gekocht voor de pc (ja, lekker vroeg :) ), en probeer hem net te installeren. Echter stuitte ik op een probleem, want in AUTORUN.exe staan allemaal vage tekens (zie bijlage). Ik drukte dan maar op het grote knopje en warempel, hij ging installeren. Maar het is natuurlijk niet goed, allemaal van die vage tekens.

Vraagje dus: is dit een bekend voorval? kan het schadelijk zijn?

Vraagje 2: ik zit op het moment van de screenshot zo'n half uur te installeren, dit duurt dus heel erg lang. Ik wist dat het *lang* zou duren, maar ZO lang? Het kan dus makkelijk 2 uur gaan duren! Hadden jullie dit ook? Is dit bekend? Of heb ik op het verkeerde knopje gedrukt?

Alvast bedankt.

Marco

post-61683-1256108262_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb gisteren GTA IV gekocht voor de pc (ja, lekker vroeg :) ), en probeer hem net te installeren. Echter stuitte ik op een probleem, want in AUTORUN.exe staan allemaal vage tekens (zie bijlage). Ik drukte dan maar op het grote knopje en warempel, hij ging installeren. Maar het is natuurlijk niet goed, allemaal van die vage tekens.

Vraagje dus: is dit een bekend voorval? kan het schadelijk zijn?

Vraagje 2: ik zit op het moment van de screenshot zo'n half uur te installeren, dit duurt dus heel erg lang. Ik wist dat het *lang* zou duren, maar ZO lang? Het kan dus makkelijk 2 uur gaan duren! Hadden jullie dit ook? Is dit bekend? Of heb ik op het verkeerde knopje gedrukt?

Alvast bedankt.

Marco

Ik had dit ook , gewoon op het linkse knopje drukken . En ja ,het is normaal dat ie zo lang duurt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb gisteren GTA IV gekocht voor de pc (ja, lekker vroeg :) ), en probeer hem net te installeren. Echter stuitte ik op een probleem, want in AUTORUN.exe staan allemaal vage tekens (zie bijlage). Ik drukte dan maar op het grote knopje en warempel, hij ging installeren. Maar het is natuurlijk niet goed, allemaal van die vage tekens.

Vraagje dus: is dit een bekend voorval? kan het schadelijk zijn?

Vraagje 2: ik zit op het moment van de screenshot zo'n half uur te installeren, dit duurt dus heel erg lang. Ik wist dat het *lang* zou duren, maar ZO lang? Het kan dus makkelijk 2 uur gaan duren! Hadden jullie dit ook? Is dit bekend? Of heb ik op het verkeerde knopje gedrukt?

Alvast bedankt.

Marco

Ik had dit ook , gewoon op het linkse knopje drukken . En ja ,het is normaal dat ie zo lang duurt :D

ik heb dat ook nu maar probleem is da ik in het volgend venster de boodschap "Your system is incompatible with %P. Please Follow the link below for more information." en ik heb geen link daaronder.

Grtz.

post-117969-1256749986,77_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik had dit ook, ik had allemaal chinese tekens. en mijn pc voert altijd de laatste updates uit. (nog steeds het chinees). geen probleem als je weet waar de juiste knoppen van een installatiewizard weet zijn. :bier: maar dat bericht van de niet-compatibliteit had ik niet.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...