Jump to content

Kan windows niet installeren.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb weer een probleem. Ik kan windows XP en 7 beide niet installeren. Hij geeft op een gegeven moment met XP aan dan hij een bepaald bestand niet kan kopiëren en dan kan je dat bestand opnieuw proberen alleen dan doet hij het nog niet. Met 7 geeft hij gewoon een rare fout gaat hij even door tot ong. 60 % en krijg ik een blue screen. Zelfde bij XP, wie weet wat er mis is? Kan er iets kapot zijn ofzo.

Help me aub.!

Mvg,

Ruben Boerstoel

Geplaatst:

euhm ik had dit ook ik heb gwn windows geinstaleerd xp dan met dat missende bestandje dus gwn op doorgaan klikken

Geplaatst: (bewerkt)
euhm ik had dit ook ik heb gwn windows geinstaleerd xp dan met dat missende bestandje dus gwn op doorgaan klikken

Oh ok, en daarna doet hij het wel gewoon? Niet dat ik daarna krijg: Kan niet installeren wegens "" mist ?

En later ook geen problemen meer gehad wegens een missend bestand?

Bewerkt: door Exoit
Geplaatst:

Oh ok, en daarna doet hij het wel gewoon? Niet dat ik daarna krijg: Kan niet installeren wegens "" mist ?

Je installatie is toch al verkl**t, dus probeer het gewoon. Heb er trouwens ook wel eens last van gehad.

Wat ik dan deed was CD eruit en weer erin en meteen op opnieuw proberen klikken dan pakt die hem soms wel.

Geplaatst:

Je installatie is toch al verkl**t, dus probeer het gewoon. Heb er trouwens ook wel eens last van gehad.

Wat ik dan deed was CD eruit en weer erin en meteen op opnieuw proberen klikken dan pakt die hem soms wel.

Ok bedankt voor de tip! Ik zou het proberen ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan in het geval van een BSOD proberen te repareren via de isntallatie en als dat niet lukt meot je een nieuwe cd zien te krijgen en opnieuw installeren.

PS: hoort dit nie in software?

Bewerkt: door Dead-Dodo
Geplaatst:

Ja, dit hoort in software.

Maar hij is al in raalte. We wisten niet meer wat te doen en hij staat daar nu dus te repareren.

Maar het rare is, wij hebben alles goed aangesloten.

Er is gewoon iets kapot's geleverd.

Geplaatst:

Dat zeg ik net. Hij staat al bij de computerexpert. Maar het rare is, wij hebben alles goed aangesloten.

Wel knap dat je je systeem al op 3,5GHz hebt lopen terwijl het RMA is gegaan en DOA is aangekomen. :puh:

Geplaatst:

Dat zeg ik net. Hij staat al bij de computerexpert. Maar het rare is, wij hebben alles goed aangesloten.

Wel knap dat je je systeem al op 3,5GHz hebt lopen terwijl het RMA is gegaan en DOA is aangekomen. :puh:

Haha ;) Dat is zo handig aan mijn mobo. Druk op 1 knopje en hij loopt op 3,5 Ghz. Dat zagen we in de bios etc.

Geplaatst:

Haha ;) Dat is zo handig aan mijn mobo. Druk op 1 knopje en hij loopt op 3,5 Ghz. Dat zagen we in de bios etc.

Helaas is dat meestal DE methode om het om zeep te helpen. Het zet namelijk de voltages veel hoger als het nodig is. zodat het met elke CPU werkt. dus niet slim om te doen. Kans is er dus dat daardoor je PC dus al kapot is.

Geplaatst:

Oh, dus ik kan beter gewoon zelf overklokken. En wat gaat daardoor allemaal stuk? Alles, of alleen de CPU, mobo of?

Geplaatst:

Oh, dus ik kan beter gewoon zelf overklokken. En wat gaat daardoor allemaal stuk? Alles, of alleen de CPU, mobo of?

Dat kun je nooit weten. Lezen is ook een vak he. Overclocken is een kwestie van Lezen lezen lezen. en proberen en goed opletten.

Geplaatst:

"we" hebben de pc inelkaar gezet :Y

ben aan het denken. maar wat het "we" hier mee te maken. Leuk dat jullie het samen hebben gedaan maar snap niet wat het bedraagt aan het feit dat zijn PC waarschijnlijk kapot is en dat OC Genie van MSI 200% FAIL is :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...