Jump to content

Bewegend beeld


marcootje

Recommended Posts

Hallo,

Ik zit nu even GTA IV te spelen voor het eerst, op de pc. Het lukt allemaal aardig, alleen beweegt het beeld verschrikkelijk irritant. Hoort dit bij GTA IV of niet? Het speelt namelijk niet echt lekker.... kan het uitgezet worden of zo?

Het is dus zeg maar zo dat het beeld steeds schommelt, steeds van \ naar /, links van boven naar onder en rechts van onder naar boven, en omgekeerd.

Wat is dit precies?

mvg

Marco

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het spel net gisteren legaal gekocht... of in ieder geval; ik denk dat in de winkel kopen legaal is...

kan het ook te maken hebben met een of ander account dat niet geactiveerd is of zo? je moet zoveel accounts aanmaken en activeren en zo dat ik door de bomen het bos niet echt meer zag...

EDIT:

ik herinner me nu een of ander vaag bericht bij het opstarten, dat er soms wel en soms niet is:

Verkeerde CD/DVD geplaatst.

Plaats de originele "Grand Theft Auto IV" CD/DVD.

Zie http://www.securom.com/message.asp?m=wrongdisc&l=nl voor meer details.

ik ga eens kijken... wel een beetje jammer dit...

Bewerkt: door marcootje
Link to comment
Delen op andere websites

Dit gebeurd als je het spel illegaal hebt. Koop het spel dus even legaal. ;)

Als je het spel toch al legaal hebt, dan kan je eens het spel proberen herinstalleren, of eens opnieuw opstarten, dan gaat het soms weg.

Ehm nee dit hoeft helemaal niet... Het is een mislukte beveiliging van Rockstar, want iedereen die ik ken die dit probleem gehad heeft, heeft GTA IV gewoon legaal.

Mensen die het spel illegaal hebben, hebben hier nooit last van...

Dit komt meestal doordat je het spel start via GTA IV.exe. Probeer het eens via LaunchGTAIV.exe of Rockstar Social Club. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

...

Ehm nee dit hoeft helemaal niet... Het is een mislukte beveiliging van Rockstar, want iedereen die ik ken die dit probleem gehad heeft, heeft GTA IV gewoon legaal.

Mensen die het spel illegaal hebben, hebben hier nooit last van...

Dit komt meestal doordat je het spel start via GTA IV.exe. Probeer het eens via LaunchGTAIV.exe of Rockstar Social Club. ;)

Bedankt! Dit doet 't um!

Wel jammer dat je niet via de 'gewone' starter kan opstarten..

Heel er bedankt!

maak eens een foto van je DVD en je DVD doosje

Foto's gemaakt.. maar niet meer nodig denk ik zo.. (Was ter bewijs van echtheid gok ik?)

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)
...

Ehm nee dit hoeft helemaal niet... Het is een mislukte beveiliging van Rockstar, want iedereen die ik ken die dit probleem gehad heeft, heeft GTA IV gewoon legaal.

Mensen die het spel illegaal hebben, hebben hier nooit last van...

Dit komt meestal doordat je het spel start via GTA IV.exe. Probeer het eens via LaunchGTAIV.exe of Rockstar Social Club. ;)

Bedankt! Dit doet 't um!

Wel jammer dat je niet via de 'gewone' starter kan opstarten..

Heel er bedankt!

maak eens een foto van je DVD en je DVD doosje

Foto's gemaakt.. maar niet meer nodig denk ik zo.. (Was ter bewijs van echtheid gok ik?)

nee is niet meer nodig succes met je gta;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm nee dit hoeft helemaal niet... Het is een mislukte beveiliging van Rockstar, want iedereen die ik ken die dit probleem gehad heeft, heeft GTA IV gewoon legaal.

Mensen die het spel illegaal hebben, hebben hier nooit last van...

Dit komt meestal doordat je het spel start via GTA IV.exe. Probeer het eens via LaunchGTAIV.exe of Rockstar Social Club. ;)

Jawel hoor, als je het spel illegaal hebt zal je te maken krijgen met de zogenaamde dronken camera, en zal vaak je auto uit het niets beginnen roken en rijden. Sommigen hebben hier ook last van als ze het spel legaal hebben. Zoals je zegt kan je dit probleem verhelpen door het spel via LaunchGTAIV.exe op te starten, maar toen ik het had ging het gewoon na een dagje vanzelf weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...