onbekendeIV Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 he, ik ben bezig geweest met 3ds max 2010 om een blista compact cabrio te maken het is me al gelukt om de beta ingame te krijgen. beta: http://www.youtube.com/watch?v=ne0NcEQRf4E details: de cabriokappen zijn van de stallion. de velgen het ik voor de touch van een gratis 3d website gehaald. veranderd: het gewoon het dak eraf geknipt, orginele achterklep aangepast, de standaard velgen vervangen, de A en B stijlen van de auto bewerkt. voorspoiler van de bumper gehaald (niet te zien in het filmpje Bugs: texturen bug voorbumper/dak. wat nog te doen: bugs fixen, achterkant dichten schademodelen herstellen. mvg Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 (bewerkt) Zeer mooi gedaan. Die aangepaste dak moet me denken aan GTA III. Nog een klein vraagje: wat is het verschil tussen stijl A en B? Edit: Oh shit, ik zie het nu pas. Zag het niet in de donker. :$ Bewerkt: 28 oktober 2009 door Ottoman 47 Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Mooi gedaan! Maar die achterkant lijkt wel open, ga je daar nog wat aan doen? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Mooi gedaan! Maar die achterkant lijkt wel open, ga je daar nog wat aan doen? dat staat ook in me 'wat nog te doen' lijst! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 de blista staat nu ff figuurlijk in de kast, nu ben ik bezig om een elegy cabrio te maken met orginele tuning Reageren
Puma Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Wanneer komt je Blista uit de kast dan ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.