klerk559 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Hallo, Ik ben nu bij die missie: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LS_B4 Alleen ik wil nu naar beneden richten dat lukt me niet, wat moet ik doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exconent Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Hallo,Ik ben nu bij die missie: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LS_B4 Alleen ik wil nu naar beneden richten dat lukt me niet, wat moet ik doen? Ik drukte gewoon op rechtermuisknop en dan muis gewoon naar beneden doen is togh simpel :huh: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Ik dacht dat dat met een gewone pistool niet kon, ff probere Edit: Gelukt! THNX Bewerkt: 11 juni 2005 door klerk559 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 mooizo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exconent Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik dacht dat dat met een gewone pistool niet kon, ff probere Edit: Gelukt! THNX hahahah graag gedaan hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 pas op er komen spammers aan aaaah... gelieve dit topic met rust te laten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nielsajax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 als jij dit spel op de PC speelt, hoe krijg jij dan dat groene rondje om het object heen dat je wilt raken?? met welke toets? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.