Jump to content

Transfender in TBOGT of niet ?


GTA-Fanboy

Recommended Posts

:cya:

Is er nu wel een Transfender in TBOGT (net als bij San Andreas)??

Of komt het niet voor in de IV Episodes?

GTA-FANBOY.

Dit is nog steeds niet bekend. Het is dus een kwestie van wachten op de release, zodat we het zelf kunnen uitzoeken...

Link to comment
Delen op andere websites

:cya:

Is er nu wel een Transfender in TBOGT (net als bij San Andreas)??

Of komt het niet voor in de IV Episodes?

GTA-FANBOY.

Dit is nog steeds niet bekend. Het is dus een kwestie van wachten op de release, zodat we het zelf kunnen uitzoeken...

Oke man ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou natuurlijk ook kunnen dat je bij de Pay'n Spray je auto kan tunen

Als je dan de pay'n spray inrijdt dat je dan de keuze menu krijgt zoals bij san andreas en dat je dan ook je auto kleur kan kiezen

dat zou ik opzicht wel handig vinden want vaak krijg ik bij een auto niet de kleur die ik wil hebben :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou natuurlijk ook kunnen dat je bij de Pay'n Spray je auto kan tunen

Als je dan de pay'n spray inrijdt dat je dan de keuze menu krijgt zoals bij san andreas en dat je dan ook je auto kleur kan kiezen

dat zou ik opzicht wel handig vinden want vaak krijg ik bij een auto niet de kleur die ik wil hebben :cab:

Dat zou inderdaad een goede oplossing zijn, maar dan vraag je jezelf toch af: 'Waarom in TBoGT wel en niet in Gta IV of TLaD?' Daar heb je ook pay'n spray's, maar dan kan je niet tunen. Ik denk zelf dat er een kleine keten is met tune garages door Liberty City heen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf denk ik dat er geen auto tuning mogelijkheid is aangezien daar nog helemaal niets over bekend is gemaakt. Rockstar Games zou anders al lang een filmpje hebben getoond met daarin mogelijke Transfender shops. We weten dus eigenlijk nog niets over tuning mogelijkheden, maar wat we wel weten is dat je Nitro kunt installeren op je voertuig. We zullen wel zien als de game is uitgekomen want om er nu nog over te speculeren lijkt me een beetje overbodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf denk ik dat er geen auto tuning mogelijkheid is aangezien daar nog helemaal niets over bekend is gemaakt. Rockstar Games zou anders al lang een filmpje hebben getoond met daarin mogelijke Transfender shops. We weten dus eigenlijk nog niets over tuning mogelijkheden, maar wat we wel weten is dat je Nitro kunt installeren op je voertuig. We zullen wel zien als de game is uitgekomen want om er nu nog over te speculeren lijkt me een beetje overbodig.

Nitro is alleen in races geloof ik

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf denk ik dat er geen auto tuning mogelijkheid is aangezien daar nog helemaal niets over bekend is gemaakt. Rockstar Games zou anders al lang een filmpje hebben getoond met daarin mogelijke Transfender shops. We weten dus eigenlijk nog niets over tuning mogelijkheden, maar wat we wel weten is dat je Nitro kunt installeren op je voertuig. We zullen wel zien als de game is uitgekomen want om er nu nog over te speculeren lijkt me een beetje overbodig.

We zullen het allemaal wel zien op 29 oktober dan kunnen de xbox'ers onder ons aan de slag met Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf denk ik dat er geen auto tuning mogelijkheid is aangezien daar nog helemaal niets over bekend is gemaakt. Rockstar Games zou anders al lang een filmpje hebben getoond met daarin mogelijke Transfender shops. We weten dus eigenlijk nog niets over tuning mogelijkheden, maar wat we wel weten is dat je Nitro kunt installeren op je voertuig. We zullen wel zien als de game is uitgekomen want om er nu nog over te speculeren lijkt me een beetje overbodig.

Hier geloof ik ook wel in: 'Dat er bijvoorbeeld maar een paar auto'szijn, alleen verkrijgbaar in bepaalde missie's die tuning bevatten :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder dat Wheels Arch Angels terug komt aangezien je denk ik alleen maar die nieuwe auto's kan tunen.

wat is wheel arch?confused2.gif

Wheels Arch Angels is een Modshop in San Andreas gelegen in San Fierro,

In Ocean Flats om precies te zijn,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder dat Wheels Arch Angels terug komt aangezien je denk ik alleen maar die nieuwe auto's kan tunen.

wat is wheel arch?confused2.gif

Wheels Arch Angels is een Modshop in San Andreas gelegen in San Fierro,

In Ocean Flats om precies te zijn,

ooh oke ik weet al die mod shops niet bij de naam eens kijken of ik deze kan onthouden :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder dat Wheels Arch Angels terug komt aangezien je denk ik alleen maar die nieuwe auto's kan tunen.

Dat denk ik dus niet, Wheel Arch Angels was iets anders dan TransFender, TransFender was een groter bedrijf met meerdere locaties en Wheel Arch Angels was net als Loco Low Co een garage van een persoon waar er maar eentje van is, ik denk wel dat er eerder iets anders komt dan dat een van de SA-modshops zou wederkeren :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...