Jump to content

Transfender in TBOGT of niet ?


GTA-Fanboy

Recommended Posts

Er wordt hier wel héél erg gesuggereerd dat het tunen van auto's op de één of andere manier mogelijk is in TBOGT. Vriendelijk verzoek duidelijk te blijven wanneer je zelf iets hoopt/denkt/verwacht, of wanneer iets een aangekondigd feit is. Anders zet je medeforummers op het verkeerde been.

Ook van nitro is nog niets bekend, evenals tuning. Voor zover Rockstar ons heeft laten weten en laten zien, zijn er nieuwe voertuigen in de game en is er sowieso één met een knalpijp vergelijkbaar met die van de reeds bekende Infernus. Dát zijn de feiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt hier wel héél erg gesuggereerd dat het tunen van auto's op de één of andere manier mogelijk is in TBOGT. Vriendelijk verzoek duidelijk te blijven wanneer je zelf iets hoopt/denkt/verwacht, of wanneer iets een aangekondigd feit is. Anders zet je medeforummers op het verkeerde been.

Ook van nitro is nog niets bekend, evenals tuning. Voor zover Rockstar ons heeft laten weten en laten zien, zijn er nieuwe voertuigen in de game en is er sowieso één met een knalpijp vergelijkbaar met die van de reeds bekende Infernus. Dát zijn de feiten.

de bullit van san andreas zag ik ook in een filmpje van TBOGT

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nog niet geweten, wel geweten is dat je de mogelijkheid hebt tot het tunen van je auto, maar of dat bij TransFender zal zijn is maar de vraag :) .

op algonquin, bij de garage links op het eiland(waar je dichtbij ook een carwash hebt) daar staat bij die garage 'transfender' op de muur, dus ik vermoed van wel

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nog niet geweten, wel geweten is dat je de mogelijkheid hebt tot het tunen van je auto, maar of dat bij TransFender zal zijn is maar de vraag :) .

op algonquin, bij de garage links op het eiland(waar je dichtbij ook een carwash hebt) daar staat bij die garage 'transfender' op de muur, dus ik vermoed van wel

Goed gevonden dan is mij nog nooit opgevallen

heb je een snapmap?:klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet want het zou veel werk voor R* zijn en ik denk daarom dat ze een paar getunde versies van de niewe auto's doen ;)

van rockstar weet je nooit wat je moet verwachten die parachute funcites etc zullen ook wel een heleboel werk zijn geweest maar ik vermoed tog wel dat aardig wat mensen hier aan meewerken zodat voor iedereen het werk een beetje word verlicht

Link to comment
Delen op andere websites

Ook van nitro is nog niets bekend, evenals tuning. Voor zover Rockstar ons heeft laten weten en laten zien, zijn er nieuwe voertuigen in de game en is er sowieso één met een knalpijp vergelijkbaar met die van de reeds bekende Infernus. Dát zijn de feiten.

de bullit van san andreas zag ik ook in een filmpje van TBOGT

Jacky bedoelt ook de Bullet :7 , aangezien de Ford GT een knalpijpachtge vertoning heeft...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Kan het nou? Ik heb TLAD al uitgespeeld en ik denk dat ik al bijna TBOGT uit heb gespeeld. Ik heb nog niet echt veel ondekt met auto tuning. Wel heb ik ondekt dat er een auto is genaamd F620 die nitro heeft in een missie, maar niet als je vrij speelt. Mischien kan het zo zijn dat als er z'n tunninggarage is dat je dan nitro erin kan zetten en dat je dan z'n nitrofles naast je radar hebt. En er is een auto waar je wapens vandaan kan halen en die heeft zwarte velgen, terwijl die normaal zilveren of gouden velgen heeft. Ik ga even zoeken in algonquin, kijken of ik iets kan ondekken. Dwars door de muur heen kijken door een bepaalde manier en zien of er een brug staat of zo. Of als je heel snel komt aanrijden dat de deuren heel kort doorzichtig zijn en daarna weer verschijnen of ik dan een brug in die garage zie.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuning is niet mogelijk adnroid, toch niet in TBoGT, alleen Nitro voor de F620.

Maar de rest van je post vind ik nogal heel moeilijk om te lezen, ik begrijp het niet :7 .

Nitro is voor alle auto's beschikbaar die in Race beschikbaar zijn. Nitro zelf is ook enkel in een Triathlon Race beschikbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het nou? Ik heb TLAD al uitgespeeld en ik denk dat ik al bijna TBOGT uit heb gespeeld. Ik heb nog niet echt veel ondekt met auto tuning. Wel heb ik ondekt dat er een auto is genaamd F620 die nitro heeft in een missie, maar niet als je vrij speelt. Mischien kan het zo zijn dat als er z'n tunninggarage is dat je dan nitro erin kan zetten en dat je dan z'n nitrofles naast je radar hebt. En er is een auto waar je wapens vandaan kan halen en die heeft zwarte velgen, terwijl die normaal zilveren of gouden velgen heeft. Ik ga even zoeken in algonquin, kijken of ik iets kan ondekken. Dwars door de muur heen kijken door een bepaalde manier en zien of er een brug staat of zo. Of als je heel snel komt aanrijden dat de deuren heel kort doorzichtig zijn en daarna weer verschijnen of ik dan een brug in die garage zie.

Dat is de Cavalcade van Armando en Henriqeu.

Die is tijdens de Drug Wars en sommige missie's beschikbaar.

En is eigenlijk hetzelfde als de Gang Cavalcade zonder de Stereo-installatie, En hij is geheel zwart.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...