overv161 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Hi iedereen! Ik heb vandaag San Andreas gekocht, maar als ik hem opstart gebeurt het volgende: Eerst komen al die logo's van Rockstar Games enzovoorts en daarna komt gewoon het filmpje, maar na het filmpje komt dat laad scherm (scherm voor het menu). Dan laad ie heel kort en dan sluit SA af. Help me please, anders kan ik geen San Andreas spelen... :angry: :angry: :angry: :unsure: :unsure: :unsure: Dit zijn de gegevens van m'n pc: Kloksnelheid: 1,69 Ghz Pentium 3 processor Service pack 2 240 MB Ram geheugen Microsoft window xp Prof. Bewerkt: 11 juni 2005 door overv161 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Wat zijn je Pc specs, anders word het moeilijk om te helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
overv161 Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik heb het bericht ge-edit. Kijk maar: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MeneerPinda Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik zie dat je maar 240mb geheugen hebt, en minimale is 256mb. Zou dit de boos doener zijn? Of zou dat theoretisch nix uitmaken? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik denk dat je PC oud is....zo geweldig zijn je specs namelijk niet (no offence) welke Video kaart heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
overv161 Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Waar kan je dat zien? P.S. Mijn pc is 5 jaar oud. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MeneerPinda Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Rechtermuisknop op je desktop (achtergrond), eigenschappen, tabblad instellingen. Onder bij beeldscherm staat je antwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
overv161 Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Ik heb als videokaart een SiS 650. Kun je me nu helpen? Bewerkt: 11 juni 2005 door overv161 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MeneerPinda Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Misschien toch je videokaart driver updaten klik Bewerkt: 11 juni 2005 door MeneerPinda Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
overv161 Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 De download doet het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 SiS 650 is volgens mij de videokaart van je moederbord. Die is volgens mij maar 32 mb. Je kan een goeie kopen van 128 MB voor 80 eur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
overv161 Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Hij blijft het maar niet doen. Moet ik San Andras maar weer ruilen voor een ander spel. En ik had me nog zo verheugt op het spelen van SA. De enige manier is zeker een nieuwe pc kopen? Zou de patch kunnen helpen? Zoja, waar kan je die downloaden? Bewerkt: 11 juni 2005 door overv161 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weetevengeennaam Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Download het programma 3DAnalyze(klik hier om het te downloaden). Start dat programa en selecteer je gta_sa.exe file. Zet de optie "emulate bump map caps" aan en druk dan op de run knop. Als het goed is crasht sa niet terug naar desktop maar gaat het verder naar het Menu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Je specs zijn inderdaad veel te slecht. Je kan het beste nieuwe onderdelen, een nieuwe pc kopen of San Andreas omruilen. Want ik denk niet dat er een andere oplossing is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
overv161 Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Hi iedereen! I'm so happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Bedankt voor dat programma weetevengeennaam! Hij doet het op low perfect!!!!!! :lol: :lol: :lol: 'k ga meteen weer verder spelen en natuurlijk de cheats en mods downloaden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.