Jump to content

GTA IV op Geforce 7300 gt spelen.


rienie

Recommended Posts

Zoals je bij de systeemeisen kan zien voldoet je videokaart niet aan de eisen. Ik kan je nu al uit ervaring vertellen dat GTA4 zeer schokkend zal werken met ongeveer 5 frames per seconde. Je kan je dus beter gaan oriënteren voor een nieuwe videokaart. Controleer ook meteen of de rest van je PC nog wel goed is. Waarschijnlijk dien je meerdere onderdelen te vervangen of een nieuwe pc te kopen, al kost dat natuurlijk wel veel geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je bij de systeemeisen kan zien voldoet je videokaart niet aan de eisen. Ik kan je nu al uit ervaring vertellen dat GTA4 zeer schokkend zal werken met ongeveer 5 frames per seconde. Je kan je dus beter gaan oriënteren voor een nieuwe videokaart. Controleer ook meteen of de rest van je PC nog wel goed is. Waarschijnlijk dien je meerdere onderdelen te vervangen of een nieuwe pc te kopen, al kost dat natuurlijk wel veel geld.

We zeggen het toch allemaal zo makkelijk he, een nieuwe pc kopen. Huppa ff een nieuwe pc :bonk: . Je hebt daarentegen wel gelijk met je redenering. Hij kan zich beter focussen op andere spellen, behalve als hij wil dat Gta IV koopt, niet werkt/heel traag is/schokkerig gaat bewegen.

Ik raad het af om Gta IV voor je pc te kopen :N .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...