Jump to content

Ballad of Gay Tony Gameplay op IGN


Spel

Recommended Posts

Zoals paar posts hierboven

Xbox 360 gekocht voor OA GTA IV + (De toen nog onbekende) DLC's

Ontopic:

Gameplay is wel vet alleen waarom ze die hud veranderen, je wilt toch gewoon: Rood = hp en blauw = armor 0_o

Zelf heb ik ook een xbox 360 gekocht voor Gta IV + Dlc's. Het is ook gewoon een goede degelijke console dus...

Ballad of Gay tony is gewoon vet!

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij was GTA IV en de vooraf aangekondigde DLC's dé reden om een 360 te kopen. :Y

Volgepakt met harde, over-de-top gameplay zoals R* dat in SA heeft gestopt in de III-era... heerlijk!

ik had al een playstation 3 voordat dit werd aangekondigt dusja...

Link to comment
Delen op andere websites

ben een grote gta fan maar om daar nou speciaal een xbox voor te kopen gaat mij dan weer iets te ver weetje..

Ik weet niet, ik heb het ook gedaan en zoals Jacky zegt, ook speciaal voor de DLC's :7 .

:bonk:

speciaal er een xbox voor gekocht??? :O

dat is gewoon ziek... :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij was GTA IV en de vooraf aangekondigde DLC's dé reden om een 360 te kopen. :Y

Volgepakt met harde, over-de-top gameplay zoals R* dat in SA heeft gestopt in de III-era... heerlijk!

En dat was het voor mij ook geweest.. maar bij DLC denk ik aan een maar nieuwe MP maps, nieuwe motortjes of 3 lame vervolgmissies.. niet aan een nieuwe storyline met alles wat erbij hoort -_-

Link to comment
Delen op andere websites

ben een grote gta fan maar om daar nou speciaal een xbox voor te kopen gaat mij dan weer iets te ver weetje..

Ik weet niet, ik heb het ook gedaan en zoals Jacky zegt, ook speciaal voor de DLC's :7 .

:bonk:

speciaal er een xbox voor gekocht??? :O

dat is gewoon ziek... :cab:

Waarom zou het? Ik volg gewoon de GTA-serie verder en ja, ik heb me 360 speciaal voor GTA IV gekocht,

maar daar is toch niks ziek aan, er zijn er trouwens wel meer die dat ook doen...

Link to comment
Delen op andere websites

ben een grote gta fan maar om daar nou speciaal een xbox voor te kopen gaat mij dan weer iets te ver weetje..

Ik weet niet, ik heb het ook gedaan en zoals Jacky zegt, ook speciaal voor de DLC's :7 .

:bonk:

speciaal er een xbox voor gekocht??? :O

dat is gewoon ziek... :cab:

Waarom zou het? Ik volg gewoon de GTA-serie verder en ja, ik heb me 360 speciaal voor GTA IV gekocht,

maar daar is toch niks ziek aan, er zijn er trouwens wel meer die dat ook doen...

oh zo. nee dat gaat wel.

ik dacht dat je al een PS3 had, en dan een xbox kocht voor de DLC...

dat is wel ziek :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw! :O

Dat ziet er goed uit, best wel leuk met die kleurtjes. :7

@Kenny-Petrovic: Gay = Vrolijk :puh:

Gay = homo

homo = jongen houdt van jongen

:D_O_:schater:

Gay heeft 2 betekenissen dus :7 , homo en vrolijk...

Trouwens is homo in manier vna jongen houdt van jongen niet helemaal correct... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een aantal gameplay video's van IGN bekeken en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Maar dat was ik sowieso al van deze game, zelfs toen ik de eerste paar screenshots zag. :puh: Met name het 'Nightlife' filmpje is zeer leuk met al die minigames. Ook het parachute filmpje zag er goed uit en ik heb nu al zin om deze game te spelen! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...