water Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 hey, kan ik ook maken dat het dach en nacht wordt als je saved? Ik dacht dat ik dat met dit kon doen maar dat werkt niet goed: SET_AMBIENT_LEVEL ( lichtsterkte , tijd ) Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Ja, dat zou mogelijk moeten zijn met een SAVED_COUNTER die wisselt tussen 0 en 1 als je het spel opslaat. GTA2 maakt gebruik van de volgende code om te controleren of het spel opgeslagen is of niet om te bepalen of je de welkomst-tekst moet krijgen of niet: SAVED_COUNTER flag_game_been_saved = 0 //script LEVELSTART IF ( flag_game_been_saved = 0 ) DISPLAY_BRIEF ( 3230 ) // "initial brief WELCOME!" SET flag_game_been_saved = 1 ENDIF Deze constructie kun je ook gebruiken om SET_AMBIENT_LEVEL te veranderen. Snel opzetje: SAVED_COUNTER flag_game_been_saved = 0 //script LEVELSTART IF ( flag_game_been_saved = 0 ) SET_AMBIENT_LEVEL ( lichtsterkte , 0 ) //ambient als dag SET flag_game_been_saved = 1 ELSE SET_AMBIENT_LEVEL ( lichtsterkte , 0 ) //ambient als nacht SET flag_game_been_saved = 0 ENDIF Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.