Dakendak Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 (bewerkt) Ik vind dit wel een reden om het te kopen : 2o7ca0OZYmE En omdat de youtube command niet werkt : http://www.youtube.com/user/thasuperfreaks#p/u/0/2o7ca0OZYmE Bewerkt: 23 oktober 2009 door Dakendak Reageren
DingKing Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Ik heb hem al voor de NDS en dat vind ik wel genoeg.... Als jij hem wil kopen is het jou keuze, maar ik ben geen voorstander van! Reageren
Dakendak Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Ik heb hem al voor de NDS en dat vind ik wel genoeg.... Als jij hem wil kopen is het jou keuze, maar ik ben geen voorstander van! Wel , ik wel . Als je jouw PSP meehebt , heb je al jouw games mee . (PSP Go!) En ik vroeg toch niet of je hem wou kopen ? Ik vraag reactie's over de video ... Reageren
DingKing Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Ik heb hem al voor de NDS en dat vind ik wel genoeg.... Als jij hem wil kopen is het jou keuze, maar ik ben geen voorstander van! Wel , ik wel . Als je jouw PSP meehebt , heb je al jouw games mee . (PSP Go!) En ik vroeg toch niet of je hem wou kopen ? Ik vraag reactie's over de video ... Mijn reactie op deze video is: Leuke video. Trouwens ik heb zelf ook een Psp en ik weet dat zelf ook wel. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Filmpje ziet er goed uit Alleen ik blijf het zeggen, Ik zie bijna geen verandering in met gta op de ds, alleen wat betere grapics en extra missie's, maar verder niet. Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Filmpje ziet er goed uit Alleen ik blijf het zeggen, Ik zie bijna geen verandering in met gta op de ds, alleen wat betere grapics en extra missie's, maar verder niet. Wel , je kan ook niets anders zien , want ere is niets anders ! Snap dat nou toch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.