Jump to content

Nieuwe gameplay !

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hem al voor de NDS en dat vind ik wel genoeg.... Als jij hem wil kopen is het jou keuze, maar ik ben geen voorstander van!

Geplaatst:

Ik heb hem al voor de NDS en dat vind ik wel genoeg.... Als jij hem wil kopen is het jou keuze, maar ik ben geen voorstander van!

Wel , ik wel . Als je jouw PSP meehebt , heb je al jouw games mee . (PSP Go!) En ik vroeg toch niet of je hem wou kopen ? Ik vraag reactie's over de video ...

Geplaatst:

Wel , ik wel . Als je jouw PSP meehebt , heb je al jouw games mee . (PSP Go!) En ik vroeg toch niet of je hem wou kopen ? Ik vraag reactie's over de video ...

Mijn reactie op deze video is: Leuke video. Trouwens ik heb zelf ook een Psp en ik weet dat zelf ook wel.

Geplaatst:

Filmpje ziet er goed uit ;)

Alleen ik blijf het zeggen, Ik zie bijna geen verandering in met gta op de ds, alleen wat betere grapics en extra missie's, maar verder niet.

Geplaatst:

Filmpje ziet er goed uit ;)

Alleen ik blijf het zeggen, Ik zie bijna geen verandering in met gta op de ds, alleen wat betere grapics en extra missie's, maar verder niet.

Wel , je kan ook niets anders zien , want ere is niets anders ! Snap dat nou toch :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...