MaxVito Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Hallo, Hoe maak ik een sound mod voor gta san andreas? Ik wil het zelf graag doen want 1 wat ik wil is er niet. Help me plz! Mvg Max Reageren
needhack Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Hallo, Hoe maak ik een sound mod voor gta san andreas? Ik wil het zelf graag doen want 1 wat ik wil is er niet. Help me plz! Mvg Max simpel.. je veranderd de gewenste .wav file door jouw geluidje. en vervang m in SAAT Reageren
MaxVito Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Hallo, Hoe maak ik een sound mod voor gta san andreas? Ik wil het zelf graag doen want 1 wat ik wil is er niet. Help me plz! Mvg Max simpel.. je veranderd de gewenste .wav file door jouw geluidje. en vervang m in SAAT maar hoe kan ik dat precies maken?? misschien weet jij dat of iemand anders? Reageren
Beagle Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78454 -> "Audio modden". Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Bedoel je: Hoe je een geluid maakt? Reageren
MaxVito Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 (bewerkt) @ beagle, als ik erop klik naar die topic dan doet die topic het niet kijk zelf maar eens. @ Night_Man net zoals de bmw m3 ik wil graag de mb sprinter sound of de vw lt sound voor sa en ben tot de conclusie gekomen hem zelf te maken dus als je me wilt helpen. Bewerkt: 22 oktober 2009 door MaxVito Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Ik denk dat ik niet verder kan helpen, maar misschien wil deze link? Audio modden Die link wou bij mij wel... Reageren
MaxVito Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 ja dat is hoe je het moet doen dat weet ik ik wil er een zelf MAKEN Reageren
Beagle Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Zeg dat dan duidelijk hoe je zelf een geluid maakt, jij maakt een topic aan hoe je het mod, vráágt hoe je het mod, en dan blijkt het dat je een geluid wil maken. Kijk eens op Google voor tutorials over Audacity. Reageren
MaxVito Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Zeg dat dan duidelijk hoe je zelf een geluid maakt, jij maakt een topic aan hoe je het mod, vráágt hoe je het mod, en dan blijkt het dat je een geluid wil maken. Kijk eens op Google voor tutorials over Audacity. ik heb het goed geschreven dat ik er een zelf wil maken Reageren
Beagle Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Een mod is een afkorting van modificatie wat aanpassing betekent. Een geluid bestand is geen aanpassing aan iets, pas wanneer je het in het spel zet is het een mod. Om te leren hoe je een geluid maakt moet je voor bijv. Audacity wat tutorials op Google zoeken. Reageren
MaxVito Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 ok kun je me helpen zoeken? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 (bewerkt) Je hoeft maar 1 GOEDE seconde te hebben, neem niet zo een met wind erin want dat hoort niet mooi En ik niet met die piepende banden. Bewerkt: 24 oktober 2009 door _Night-Men_ Reageren
Beagle Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 ok kun je me helpen zoeken? Natuurlijk. Als je hier klikt zie je een duidelijke tutorial over hoe je iets op Google op moet zoeken. Reageren
MaxVito Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 waarmee kan ik het openemen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.