Jump to content

Mods en online gaan


gtavcsky

Recommended Posts

Ik maak zo nu en dan wel eens gebruik van een mod (zoals dashcam) om enigzins iets anders te proberen in Gta IV.

Nu ga ik zo nu en dan met vrienden ook wel eens online, maar 9 van de 10 keer moet ik dan mn hele game opnieuw installeren, omdat ik in de telefoon al een melding krijg dat er bepaalde dingen niet kloppen, dus ik ook niet online kan / mag gaan.

Ookal maak ik een backup van de bestanden die ik zou vervangen met een mod, maakt niets uit, als ikd eze terugplaats blijf ik deze melding houden.

Heeft iedereen dit probleem met modden dat ze niet online kunnen? Of zie ik iets over het hoofd...?

Ik gebruik ook de simple trainer, deze werkt sinds een week ook niet meer online (terwijl er nog geen patch is geweest afgelopen week en hij voorheen wel werkte.)

Greets,

Sky

Link to comment
Delen op andere websites

FileCheckFix verhelpt dit probleem. Je kan het hier downloaden (heb het daar zelf geüpload):

http://www.megaupload.com/?d=DIDK15FQ

Wel moet je een .asi loader hebben, maar aangezien je zegt dat je al mods hebt veronderstel ik dat je dat ook hebt. :)

Senne; Thanks! :)

Heb et gedownload en uitgepakt.

Zorgt dit er alleen voor dat de trainer werkt, of ook mn evt mods?

Hoe zit het dan precies als iemand zn auto modified...en ik ga met hem online...is hij dan de enigste die zn kar zo ziet? of zie ik dat dan ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...