Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe zet je een Photoshop-creatie naar .JPG ?

Ophem met paint > opslaan als > .jpg

Nee dat werkt niet . De manier van Kai-Shockwave wel .

Geplaatst:

Ga naar Bestand of File (recht boven) en ga daar dan naar 'Save as', voer je naam en je locatie in waar je hem wil hebben en kies bij die balk eronder (waar nu 'Photoshop Document (.psd) staat) de .JPG versie ;)

Geplaatst:

Ga naar Bestand of File (recht boven) en ga daar dan naar 'Save as', voer je naam en je locatie in waar je hem wil hebben en kies bij die balk eronder (waar nu 'Photoshop Document (.psd) staat) de .JPG versie ;)

Sorry , heb perongeluk 2 topics geopend . Op dit (of het ander) mag een slotje !

Geplaatst:

Hoe zet je een Photoshop-creatie naar .JPG ?

Ophem met paint > opslaan als > .jpg

Paint ondersteund het .PSD formaat niet, dus een .PSD kan je niet met Paint openen.

De manieren zijn al verteld, dus het lijkt mij overbodig dat ik het nu herhaal. :7

• 1 maand later...
Geplaatst:

Bij het opslaan de kwaliteit-balkje op 100 zetten. Anders leid je groot kwaliteit verlies en dan lijkt je afbeelding ook nergens meer op.

Geplaatst:

Bij het opslaan de kwaliteit-balkje op 100 zetten. Anders leid je groot kwaliteit verlies en dan lijkt je afbeelding ook nergens meer op.

Euh... Waarom bump je een 2 maand oud topic XD? Ik lijd niet aan kwaliteits-verlies hoor. Toch bedankt!

Geplaatst:

Dat doe je wel, probeer maar eens met het balkje te spelen. Je weet niet wat je mis. :puh:

Jawel, ik mis een letter T in je zin.

Het is namelijk mist en niet mis xD.

Ja, mierenneuken FTW!

Geplaatst:

Dat doe je wel, probeer maar eens met het balkje te spelen. Je weet niet wat je mis. :puh:

Ja, mierenneuken FTW!

Dan wijs ik je er ook even op dat het niet de bedoeling is dat je OFTOPIC gaat. En dat ik niet graag met mieren neuk.:)

Geplaatst:

Ja, mierenneuken FTW!

Dan wijs ik je er ook even op dat het niet de bedoeling is dat je OFTOPIC gaat. En dat ik niet graag met mieren neuk.:)

En dan wijs ik jou erop dat het Offtopic is en niet oftopic. ;p

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...