Dakendak Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Hoe zet je een Photoshop-creatie naar .JPG ? Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Hoe zet je een Photoshop-creatie naar .JPG ? Ophem met paint > opslaan als > .jpg Reageren
Dakendak Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Hoe zet je een Photoshop-creatie naar .JPG ? Ophem met paint > opslaan als > .jpg Nee dat werkt niet . De manier van Kai-Shockwave wel . Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Ga naar Bestand of File (recht boven) en ga daar dan naar 'Save as', voer je naam en je locatie in waar je hem wil hebben en kies bij die balk eronder (waar nu 'Photoshop Document (.psd) staat) de .JPG versie Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ga naar Bestand of File (recht boven) en ga daar dan naar 'Save as', voer je naam en je locatie in waar je hem wil hebben en kies bij die balk eronder (waar nu 'Photoshop Document (.psd) staat) de .JPG versie Sorry , heb perongeluk 2 topics geopend . Op dit (of het ander) mag een slotje ! Reageren
Kloep Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Hoe zet je een Photoshop-creatie naar .JPG ? Ophem met paint > opslaan als > .jpg Paint ondersteund het .PSD formaat niet, dus een .PSD kan je niet met Paint openen. De manieren zijn al verteld, dus het lijkt mij overbodig dat ik het nu herhaal. Reageren
Ghosty Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Bij het opslaan de kwaliteit-balkje op 100 zetten. Anders leid je groot kwaliteit verlies en dan lijkt je afbeelding ook nergens meer op. Reageren
Dakendak Geplaatst: 11 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Bij het opslaan de kwaliteit-balkje op 100 zetten. Anders leid je groot kwaliteit verlies en dan lijkt je afbeelding ook nergens meer op. Euh... Waarom bump je een 2 maand oud topic XD? Ik lijd niet aan kwaliteits-verlies hoor. Toch bedankt! Reageren
Ghosty Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Dat doe je wel, probeer maar eens met het balkje te spelen. Je weet niet wat je mis. Reageren
Zakura Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Dat doe je wel, probeer maar eens met het balkje te spelen. Je weet niet wat je mis. Jawel, ik mis een letter T in je zin. Het is namelijk mist en niet mis xD. Ja, mierenneuken FTW! Reageren
Dakendak Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Dat doe je wel, probeer maar eens met het balkje te spelen. Je weet niet wat je mis. Jawel, ik mis een letter T in je zin. Het is namelijk mist en niet mis xD. Ja, mierenneuken FTW! Dan wijs ik je er ook even op dat het niet de bedoeling is dat je OFTOPIC gaat. En dat ik niet graag met mieren neuk. Reageren
Zakura Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Dat doe je wel, probeer maar eens met het balkje te spelen. Je weet niet wat je mis. Jawel, ik mis een letter T in je zin. Het is namelijk mist en niet mis xD. Ja, mierenneuken FTW! Dan wijs ik je er ook even op dat het niet de bedoeling is dat je OFTOPIC gaat. En dat ik niet graag met mieren neuk. En dan wijs ik jou erop dat het Offtopic is en niet oftopic. ;p Reageren
.Levi. Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Lol.. Goed, topic laten rusten dudes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.