Dakendak Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Wel , dit is m'n eerste creatie , gemaakt met de Beginnerstutorial van Visser23 . Ik heb wel niet altijd 'geluisterd' . Hier is mijn outcome : Reageren
Deluxo Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Als het je eerste is, vindt ik hem geweldig! Je zou hem een beetje kunnen bewerken. Voor nu geef ik je een 9/10. Reageren
ikke30 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 ik weet niet hoor maar dit is echt enorm slecht zelfs voor je eerste Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 ik weet niet hoor maar dit is echt enorm slecht zelfs voor je eerste Nou, laat eens een creatie van jou zien ... Voor je eerste creatie vind ik hem wel mooi, simpel, maar niet te druk Maar probeer er wel iets meer effecten in te gooien En ik mis nou een render die echt in het middelpunt is geplaatst eigenlijk.. Je hebt volgens mij alleen bliksem als achtergrond, poppetje daar, naampje daar, en voila. Maar blijf vooral doorgaan met tuts volgen! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Vindt hem wel grappig, alleen beetje jammer dat je 2x dezelfde brush gebruikt in een niet al te drukke signature. Je zou bijvoorbeeld de meest rechtse witte uhmmm.. ding.. kunnen vervangen door een alternatieve brush uit hetzelfde pakket. 7/10 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 8/10 vind hem erg leuk als eerste creatie ga zo door ik doe het je niet na haha:D Reageren
BigM Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Ik ben het eens met IKT. Dakendak ik vind je een goeie jongen maar zelfs als je een tutorial heb gevolgt is je outcome te slecht. Hoe mensen je een voldoende heb kunnen geven snap ikniet. Wat jij gedaan heb is: Drie brushes, tekst, logo. En dat is bij elkaar 2mnuten werk. 2/10 Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Ik snap wel een beetje wat je bedoeld, BigM. Maar ookal heb je een tutorial gevolgd, dan is het nog best knap voor de eerste keer. Ik bedoel; de eerste keer ga je natuurlijk een beetje klooien en kijken wat alles doet. Dan leer je daar weer van, en dan zijn de volgende creaties meestal wel beter. Ik vind het eigenlijk alsnog niet slecht voor de eerste keer. Ga zo door , 7/10 Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik snap wel een beetje wat je bedoeld, BigM. Maar ookal heb je een tutorial gevolgd, dan is het nog best knap voor de eerste keer. Ik bedoel; de eerste keer ga je natuurlijk een beetje klooien en kijken wat alles doet. Dan leer je daar weer van, en dan zijn de volgende creaties meestal wel beter. Ik vind het eigenlijk alsnog niet slecht voor de eerste keer. Ga zo door , 7/10 Nou , bedankt jongens ! Maar zij die mij een slecht punt gegeven hebben , willen jullie dan eens tonen hoe het wel moet ? En ja , het is simpel , maa rkijk eens naar de tutorial van Visser23 ? Die is ook simpel (al vond ik hem wel moeilijk:D) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.