Jump to content

Mijn eerste creatie

Recommended Posts

Geplaatst:

Wel , dit is m'n eerste creatie , gemaakt met de Beginnerstutorial van Visser23 . Ik heb wel niet altijd 'geluisterd' . Hier is mijn outcome :D :

bija5x.jpg

Geplaatst:

ik weet niet hoor maar dit is echt enorm slecht zelfs voor je eerste

Nou, laat eens een creatie van jou zien ... :duh:

Voor je eerste creatie vind ik hem wel mooi, simpel, maar niet te druk

Maar probeer er wel iets meer effecten in te gooien :) En ik mis nou een render die echt in het middelpunt is geplaatst eigenlijk..

Je hebt volgens mij alleen bliksem als achtergrond, poppetje daar, naampje daar, en voila.

Maar blijf vooral doorgaan met tuts volgen! :)

Geplaatst:

Vindt hem wel grappig, alleen beetje jammer dat je 2x dezelfde brush gebruikt in een niet al te drukke signature. Je zou bijvoorbeeld de meest rechtse witte uhmmm.. ding.. :D kunnen vervangen door een alternatieve brush uit hetzelfde pakket.

7/10

Geplaatst:

Ik ben het eens met IKT.

Dakendak ik vind je een goeie jongen maar zelfs als je een tutorial heb gevolgt is je outcome te slecht. Hoe mensen je een voldoende heb kunnen geven snap ikniet.

Wat jij gedaan heb is: Drie brushes, tekst, logo. En dat is bij elkaar 2mnuten werk.

2/10irri.gif

Geplaatst:

Ik snap wel een beetje wat je bedoeld, BigM.

Maar ookal heb je een tutorial gevolgd, dan is het nog best knap voor de eerste keer.

Ik bedoel; de eerste keer ga je natuurlijk een beetje klooien en kijken wat alles doet.

Dan leer je daar weer van, en dan zijn de volgende creaties meestal wel beter.

Ik vind het eigenlijk alsnog niet slecht voor de eerste keer.

Ga zo door , 7/10

Geplaatst:

Ik snap wel een beetje wat je bedoeld, BigM.

Maar ookal heb je een tutorial gevolgd, dan is het nog best knap voor de eerste keer.

Ik bedoel; de eerste keer ga je natuurlijk een beetje klooien en kijken wat alles doet.

Dan leer je daar weer van, en dan zijn de volgende creaties meestal wel beter.

Ik vind het eigenlijk alsnog niet slecht voor de eerste keer.

Ga zo door , 7/10

Nou , bedankt jongens ! Maar zij die mij een slecht punt gegeven hebben , willen jullie dan eens tonen hoe het wel moet ? En ja , het is simpel , maa rkijk eens naar de tutorial van Visser23 ? Die is ook simpel (al vond ik hem wel moeilijk:D)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...