MAD_STUNTER Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Je moet niet d'r zo boven gaan hangen, je moet schiet knop indrukken om die magneet te activeren. Dan zou ik eerst alle planken neerleggen, de tanks vernietigen (en/of het helicoptertje), dan alle obstakels weghalen en gehaald! Heb hem zelf met 1.34 over gehaald... GreetzzZzz! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Te Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Nou zover ben ik nog neit... Maar ik ben benieuwd... Het is toch niet weer met een bestuurbaar helicoptertje of wel? Ik vond die bij VC gewoon niets aan, het lukte met wel maar het is gewoon niet leuk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Het is toch niet weer met een bestuurbaar helicoptertje of wel? Jawel, en ik wens je alvast succes. Ikzelf vond het ook geen ene zak aan, maar ik heb ze allemaal wel in 1 keer gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Te Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 allemaal wel in 1 keer gehaald. Allemaal? Zijn daar meerde levels van dan? Met zo'n heli??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 allemaal wel in 1 keer gehaald. Allemaal? Zijn daar meerde levels van dan? Met zo'n heli??? nee, ik denk dat MClaw bedoelt dat hij alle zero's missies in 1 keer heeft uitgespeeld -_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Te Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Neej okay... :D maar zijn die zero missie's allemaal van die irri dingen dan? Shit dit is niet gezond ik heb gister GTA voor het eerste gespeeld en ben nou al verslaafd... Kan niet wachten op Zaterdag avond kan ik weer effe spelen... en heel heel heel misschien vanavond nog :D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.