MadMike Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 het lijkt me zeer tof GTA op de PSP dus ik ga hem kopen als GTA LC op de PSP verkrijgbaar is Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 ik had em zeker gekocht als hij er voor de ds was.. Reageren
SWYV Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 ah nee geen gta liberty stories voor me -_- want heb 2 gta3's (op ps2 en pc) en op pc speel ik nu zowat elke dag met auto modden op psp zou dat niet mogelijk, weg ermee en besta daarmee Reageren
Gunslinger Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ik niet, koop ook geen psp. vin me ps2 goed genoeg (en als de ps3 uit is die natuurlijk!) Mar tis een mooi stukje techniek van sony hoor, daar nie van. Mar ik ga m gewoon nie kope, omdat ik niet zo'n handheld fanaat ben. Reageren
Damos Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) ik zal het niet kopen het spel trekt me niet zo aan :blink: trouwens ik ga geen eens de psp kopen Bewerkt: 16 juli 2005 door damos Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) ik koop hem wel als hij doorgaat op de tunnel Bewerkt: 17 juli 2005 door tommy verceti 6 Reageren
Samurai Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 ik koop hem zeker alleen is hij helaas niet op 1 september te koop, voorlopig maar genoeg nemen met MediEvil:Resurrection Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.