0kilbase0 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Er zijn veel mensen bij online op sna andreas, en die springen kij hoog enzo, hoe dun hun dat? da wil k ook allemaal kunnen XD Reageren
Velaro Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Er zijn veel mensen bij online op sna andreas, en die springen kij hoog enzo, hoe dun hun dat? da wil k ook allemaal kunnen XD Te voet zou ik het niet weten, tenzij door te hacken. Er zijn op sommige servers namelijk nogal veel hackers/cheaters. Met de fiets kan je natuurlijk wel bunnyhoppen door 0 in te houden. Hoe langer je de knop indrukt, hoe hoger je springt. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 zou het kunnen dat online de cheats ook werken Pc Cheat: LFGMHAL of KANGAROO Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 zou het kunnen dat online de cheats ook werken Pc Cheat: LFGMHAL of KANGAROO Normaal werken die niet, dacht ik toch . Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 (bewerkt) Ja, normaal op SA:MP, MTA (etc.) werken ze niet. Alleen op singleplayer. Ook al zie je het, dan is het een cmd, of een hack. Edit: Als je op dit forum wilt blijven, zal ik leren ABN schrijven/praten, want ik lees het zo moeilijk. Bewerkt: 22 oktober 2009 door Ottoman 47 Reageren
Davedavy Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 In mta kun je door op f1 te klikke > grav > moon heel hoog kunt springen.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2009 Ja, normaal op SA:MP, MTA (etc.) werken ze niet. Alleen op singleplayer. Ook al zie je het, dan is het een cmd, of een hack. Edit: Als je op dit forum wilt blijven, zal ik leren ABN schrijven/praten, want ik lees het zo moeilijk. ik ben niet bekend met de pc versie van het spel en helemaal niet met mta dus ik wist niet of de cheats daar werken maar proberen kan altijd Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Heel simpel, de single player cheats werken niet, niet bij SA:MP en niet bij MTA:SA. Proberen kan idd altijd, maar dan kom je er gewoon achter dat het echt niet kan. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Voor SA:MP EN MTA heb je inderdaad hacks maar dit is niet aangeraden omdat je dan meestal verbannen word van die servers en dat is dan meestal een IP Ban. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.