Jump to content

Hoe?

Recommended Posts

Geplaatst:

Er zijn veel mensen bij online op sna andreas, en die springen kij hoog enzo, hoe dun hun dat?

da wil k ook allemaal kunnen XD

Geplaatst:

Er zijn veel mensen bij online op sna andreas, en die springen kij hoog enzo, hoe dun hun dat?

da wil k ook allemaal kunnen XD

Te voet zou ik het niet weten, tenzij door te hacken. Er zijn op sommige servers namelijk nogal veel hackers/cheaters. Met de fiets kan je natuurlijk wel bunnyhoppen door 0 in te houden. Hoe langer je de knop indrukt, hoe hoger je springt. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, normaal op SA:MP, MTA (etc.) werken ze niet. Alleen op singleplayer. Ook al zie je het, dan is het een cmd, of een hack. ^_^

Edit: Als je op dit forum wilt blijven, zal ik leren ABN schrijven/praten, want ik lees het zo moeilijk.

Bewerkt: door Ottoman 47
Geplaatst:

Ja, normaal op SA:MP, MTA (etc.) werken ze niet. Alleen op singleplayer. Ook al zie je het, dan is het een cmd, of een hack. ^_^

Edit: Als je op dit forum wilt blijven, zal ik leren ABN schrijven/praten, want ik lees het zo moeilijk.

ik ben niet bekend met de pc versie van het spel en helemaal niet met mta dus ik wist niet of de cheats daar werken maar proberen kan altijd

Geplaatst:

Heel simpel, de single player cheats werken niet, niet bij SA:MP en niet bij MTA:SA. Proberen kan idd altijd, maar dan kom je er gewoon achter dat het echt niet kan.

Geplaatst:

Voor SA:MP EN MTA heb je inderdaad hacks maar dit is niet aangeraden omdat je dan meestal verbannen word van die servers en dat is dan meestal een IP Ban.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...